تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحادیه اروپا از نحوه اجرای قانون و آزادی بیان در تاجیکستان انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
اتحادیه اروپا از نحوه اجرای قانون و آزادی بیان در تاجیکستان انتقاد کرد
«ارمس پایت» یکی از اعضای پارلمان اتحادیه اروپا گفت: وضعیت اجرای قانون و آزادی بیان در تاجیکستان خوب نیست و مقامات این کشور باید اصلاحات سیاسی و حقوقی در این کشور انجام دهند.

خبرگزاری فارس: اتحادیه اروپا از نحوه اجرای قانون و آزادی بیان در تاجیکستان انتقاد کرد



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه به نقل از «رادیو آزادی»، «ارمس پایت» یکی از اعضای پارلمان اتحادیه اروپا گفت: وضعیت اجرای قانون و آزادی بیان در تاجیکستان خوب نیست و مقامات این کشور باید اصلاحات سیاسی و حقوقی در این کشور صورت دهند. این دیپلمات اروپایی ادامه داد: به هیچ وجه نباید معیارهای دموکراسی در تاجیکستان نادیده گرفته شود و مردم این کشور از این حق محروم شوند. پایت با اشاره به سفر رهبران اپوزسیون آسیای مرکزی از جمله تاجیکستان به «بروکسل» و دیدار با مقامات اتحادیه اروپا گفت: سفر مخالفان و حقوق‌دانان آسیای مرکزی به این سازمان باعث آشکار شدن مشکلات مردم این مناطق خواهد شد و ما این موضوعات را به رهبران این کشورها انتقال خواهیم داد. وی در ادامه به تاجیکستان در مورد رعایت حقوق بشر هشدار داد و افزود: اتحادیه اروپا برای آزادی بیان و حقوق بشر هر ساله به این کشور کمک می‌کند و در صورتی که این کشور به حقوق انسانها احترام گذارد در آینده از کمک های این سازمان برخوردار خواهد شد. به تصریح این دیپلمات اروپایی، اتحادیه اروپا می خواهد شاهد اصلاحات سیاسی و اداری در تاجیکستان شود، تا در آن همه آزادی های مذهبی و حقوق انسان رعایت شود. مذاکرات تاجیکستان و اتحادیه اروپا در تاریخ 15 تا 17 فوریه سال جاری در بروکسل پایتخت سیاسی اتحادیه اروپا برگزار شد که ریاست هیئت تاجیکستان را «سراج الدین اصل اف» وزیر خارجه این کشور به عهده داشت. 3 هفته قبل از این مذاکرات در هفته آخر ماه ژانویه سال جاری نمایندگان گروه‌های مخالفین و فعالان جمعیتی تاجیکستان با نمایندگان اتحادیه اروپا دیدار کردند. آنها از اتحادیه اروپا آزادی زندانیان و رعایت حقوق انسان از سوی دولت تاجیکستان را خواسته بودند.

94/11/30 - 10:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن