تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820308199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات مجلس دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: انتخابات مجلس دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد هشتمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان بوشهر با حضور مدیرکل فرهنگی و هنری و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد .
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ بهمن ساعت 14:58

خبرگزاری پانا+انتخابات مجلس دانش آموزی استان بوشهر


به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ،مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: شوراهای دانش آموزی یکی از عرصه های ایجاد فرصت برای مشارکت دانش آموزان درفعالیت های مدرسه و آموزش و پرورش است.   مهدی علی اکبر زاده افزود: این شرایط فرصت مناسبی برای نشان دادن توانمندی های دانش آموزان است که می توانند، نظریات خود را اعمال و با توجه به مسئولیتی که این بخش دارد، مسئولان آموزش و پرورش را نسبت به نظرات و درخواست های دانش آموزان آگاه کنند.
    وی با اعلام اینکه این روند می تواند در تصمیم گیری در زمینه آموزش و پرورش موثر باشد، ادامه داد: پس ازانتخابات شورای دانش آموزی که در آبان ماه هر سال در مدارس کشور برگزار می شود، افراد منتخب به این مرحله راه پیدا می کنند.
    اکبرزاده اظهار کرد: این شوراها در بر گیرنده شورای شهرستان، شورای استان و در پایان مجلس دانش آموزی هستند که در مرحله پایانی مجلس دانش آموزی، دانش آموزان از سراسر کشورحضور دارند.
    وی اضافه کرد: مجلس دانش آموزی به ازای هر 100 هزار نفر دانش آموز، یک نفر نماینده دارد و در این فضای ایجاد شده هر چند وقت یک بار این اعضا در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی جلسه تشکیل می دهند.
  اکبر زاده در پایان گفت: این فعالیت علاوه بر حضور در مجلس دانش آموزی، یک تمرین برای فعالیت ها و مشارکت های اجتماعی برای دانش آموزان است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن