تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813325170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد 30 ساله طعمه حیوانات درنده شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان بهار استان همدان از کشف جسد یک مرد 30ساله در حوالی روستای رسول آباد (تاج آباد) خبر داد.
سرهنگ جمشید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از تماس یکی از شهروندان و ارائه گزارشی در مورد جسد رها شده در حاشیه روستای رسول آباد بهار عوامل انتظامی به محل حادثه عزیمت کردند.
وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته یک مرد حدود 30 ساله طعمه حیوانات درنده شده بود بگونه ای که تنها بخشی از نیم تنه بدن این فرد باقی مانده بود.
وی اظهار کرد: با توجه به حساسییت موضوع و حضور بازپرس ویژه در محل حادثه، جسد این فرد به پزشکی قانونی شهرستان بهار برای بررسی بیشتر منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: در حالیکه اثری از صورت این فرد باقی نمانده است ، یک خانواده با استناد به لباس های جسد مدعی شد که فرد متوفی فرزندش است با این وجود تحقیقات برای بررسی صحت این موضوع ادامه دارد.
سرهنگ باقری درباره علت اصلی مرگ این فرد گفت: زمان و علت فوت این فرد هنوز مشخص نشده و کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند و پس از تکمیل پرونده موضوع اطلاع رسانی می شود.
دو شهرستان رزن و بهار از ...
[ مشاهده متن کامل خبر مرد 30 ساله طعمه حیوانات درنده شد در تابناک ]

پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن