تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820584924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمر چند ساعته برخی خبرها تا یک تبلغ جعلی جالب


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عمر چند ساعته برخی خبرها تا یک تبلغ جعلی جالب


آخرین خبرها از فعالیت احزاب و گروههای سیاسی در نخستین روز ورود قطار انتخابات به ایستگاه تبلیغات موضوعات گوناگونی بوده است. اخبار ۲۰ شبکه خبر به برخی از این موارد پرداخته است که تبلیغ جعلی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم نیز از جمله این خبرهاست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آخرین خبرها از فعالیت احزاب و گروه های سیاسی برای انتخابات مجلس دهم به شرح ذیل است:
( رقابت 39 نامزد در تهران برای هر کرسی مجلس )
رقابت در پیاتخت شدید تر از سایر مناطق کشور . با اعلام اسامی نامزدهایی نهایی مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور ، مشخص شد ، برای هر کرسی بهارستان ، 21 نفر در کشور با هم رقابت می کنند . اما این رقابت در تهران بسیار فشرده تره : یعنی رقابت 39 نفر برای هر کرسی .
==============
( کوبنده یا با شیب ملایم  . . . )
روش های متفاوت تبلیغاتی . از اولین دقایق بامداد امروز تبلیغات بیش از 6200 نامزد مجلس شورای اسلامی آغاز شد . نگاهی کلی به نخستین روز تبلیغات قانونی نامزدها نشون میده ، برخی کوبنده وارد عرصه تبلیغات انتخاباتی شده اند و در نخستین ساعت های مهلت قانونی با همه ی توان و انرژی بهمیدان آمده اند . اما برخی دیگر از نامزدها و جریانات سیاسی ، با شیب ملایمی وارد عرصه ی تبلیغات انتخاباتی شده اند و بیشتر توان خود را برای روزها و شاید حتی ساعت های پایانی مهلت یک هفته ای تبلیغات ، ذخیره کرده اند .
==============
( عمر چند ساعته برخی خبرها )
همزمان با تبلیغات انتخاباتی در سطح شهرها ، شبکه های اجتماعی هم با مخابره ی اخباری درباره ی جریانات مختلف در انتخابات فعال هستند . اما عمر بسیاری از این خبرها فقط چند ساعت است ، چرا که بعد از چند ساعت اکثر خبرها یا تکذیب می شوند یا تفاوت فراوان آنها با اصل ماجرا آشکار می شود.
==============
( دستور العمل انگلیسی )
بخش فارسی پایگاه سخن پراکنی بی بی سی مطلبی راجع به انتخابات مجلس خبرگان رهبری منتشر کرده و به رأی دهندگان ایرانی برای رای دادن یا رای ندادن به افرادی مشخص ، دستور العمل داده .
رسانه ی فارسی زبان دولت انگلیس که اتفاقا فعالیت خود را در آستانه ی انتخابات سال 88 آغاز کرده است ، اینبار در آستانه ی انتخابات سال 94 صراحتا به مردم ایران توصیه می کند : چه کسی به مجلس برود و چه کسی نرود .
==================
( همه متولدین 7 اسفند 76 به قبل )
رئیس ستاد انتخابات گفته : همه ی متولدین 7 اسفند 1376 به قبل می تونن در انتخابات شرکت کنند . با این اوصاف 54 میلیون و 915 هزار و 24 نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات 7 اسفند هستند .
مقیمی گفته : همه ی کارهای مقدماتی برای انتخابات 7 اسفند ، خوب پیش میره و تعرفه ها و صندوق های اخذ رای به همه ی استان ها تحویل داده شده .
==============
در انتخابات 7 اسفند هم برخی از شعب اخذ رای ، در مدارس سراسر کشور برپا خواهند شد . اون طور امیری ، سخنگوی وزارت کشور گفته : هر کدوم از این مدارس که شمارش آراء در اون ، تا صبح شنبه به پایان نرسه ، روز 8 اسفند تعطیل خواهد بود
==============
( تخریب نکنید )
ستاد انتخابات کشور در دهمین اطلاعیه ی رسمی خود با اشاره به برخی اظهارات و موضع گیری های منتسب به تعدادِ محدودی از نامزدها در روزهای اخیر تاکید کرده : همه ی رسانه ای ها ، چارچوب و موازین قانونی در عرصه تبلیغات رو برای پیش گیری از بروز مسائل غیر اخلاقی و غیر قانونی رعایت کنند .
در این اطلاعیه از همه نامزدها و هوادارانشان خواسته شده با رعایت اصول اخلاقی، انسانی و قواعد قانونی ، از هرگونه اقدام تخریبی علیه سایر نامزدها و هوادارانشان پرهیز کنند
==============
( اصولگرا نیستند ، نماینده حامیان دولت اند )
رئیس ستاد شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفته : حضور نامزدهایی از غیر این جناح در لیست منتشر شده ، به مفهوم حضور اصولگراها نیست ، بلکه این افراد حامیان دولت را نمایندگی می کنند .
==============
آخرین خبر از لیست اصلاح طلبان اینکه ، یکی از اعضای فهرست سی نفره تهران ، که می خواسته حوزه ی انتخابیه ی خودش رو از جایی غیر از تهران ، به تهران منتقل کنه ، که نشده . بنابر این لیست این جریان سیاسی در تهران ، فعلا 29 نفره است .
==============
( افزایش لیست ها )
ائتلاف اصلاح طلبان ، لیست مورد نظرش رو برای 24 حوزه ی انتخابیه در سراسر کشور اعلام کرده .
لیست انتخاباتی یک گروه سیاسی دیگر هم منتشر شده . لیست 30 نفره "جبهه ی اصلاح طلبان ایران اسلامی" برای تهران .
ائتلاف بزرگ اصولگرایان هم تا امروز برای 128 حوزه ی انتخابیه ، لیستشون رو اعلام کرده اند
==============
( نشست شنبه )
رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی ، شنبه نشست خبری دارد . نشست های خبری دیگری هم در راه است
==============
( موج انصراف )
موج انصراف در میان جریانات مختلف سیاسی همچنان ادامه دارد . جریان های عمده ی سیاسی تقریبا هر روز با انتشار اسامی برخی نامزدها اعلام می کنند ، آنها به نفع لیست واخد آن جریان کناره گیری کرده اند .
==============
( پاتوق مطالبه دانشجویی )
با آغاز تبلیغات انتخاباتی ، جریانات دانشجویی هم روزهای پرشورتری رو نسبت به قبل پشت سر میذارن . پاتوق مطالبه ی دانشجویی ، یکی از شیوه هایه که در آن دانشجویان ، کاندیداها رو فارغ از اینکه از چه جناحی باشن ، به دانشگاه ها فرا می خونن تا به سوالات دانشجویان پاسخ دهند
==============
( الو استاندار ؟ )
تبلیغات در برخی شهرستانها شکل های تازه ای به خود گرفته . در یکی از شهرستانها ، یک نامزد مجلس ، از تماس تلفنی جعلی برای تبلیغ استفاده می کند ، یعنی با حضور در میان مردم ، وانمود می کند که مشکلات آنها را با استاندار در میان می گذارد و حل می کند
==============
( فیلم های سینمایی انتخاباتی )
علاوه بر ویژه برنامه های انتخاباتی رسانه ی ملی ، جدول پخش فیلم های سینمایی هم رنگ وبوی انتخاباتی به خود گرفته . فیلم سینمایی "صندلی چهار ساله" که قراره ساعت 16 جمعه از شبکه ی یک پخش بشه از جمله ی این فیلم هاست . این ها علاوه بر سریال غیر علنی است که با موضوعی انتخاباتی ، هر شب از شبکه ی دوم سیما پخش می شود .
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن