تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی 293 شعبه اخذ رای در شهرستان اراک


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تابناک: فرماندار اراک گفت: 293 شعبه اخذ رای برای جمع آوری ارای مردم در این شهرستان مستقر می شوند که یک سوم شعبه های استان مرکزی را شامل می شود.
به گزارش تابناک مرکزی ، حسین بختیاری روز پنج شنبه در نشست آموزشی توجیهی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای افزود: 262 شعبه در کلانشهر اراک، یک شعبه مخصوص اقلیت ارامنه، 15 شعبه در بخش معصومیه و 14 شعبه در شهر ساروق تعیین و مستقر می شود .
وی خاطر نشان کرد: در هر شعبه حدود 18 نفر از جمله سه نفر ناظر، سه نفر از ماموران نیروی انتظامی، یک نفر از هیات بازرسی، پنج تا هفت نفر عضو شعبه و یک نفر نماینده فرماندار برای اخذ رای حضور دارند .
بختیاری گفت: در هر شعبه از شهرستان اراک در روز رای گیری دو صندوق اخذ رای یکی مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دیگری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مستقر می شود .
وی افزود: حدود 300 نفر از نمایندگان فرماندار و حدود 15 نفر نیز به عنوان نماینده ویژه فرماندار در روز انتخابات وظیفه هماهنگی و ارتباط هرچه بیشتر شعب با فرماندار و هیات اجرایی در سطح شهرستان را بر عهده دارند .
فرماندار شهرستان اراک یادآور شد: تا کنون سه نشست توجیهی برای اعضای شعب و نمایندگان فرماندار توسط این فرمانداری و نشست توجیهی ناظران توسط هیات نظارت برگزار ...
[ مشاهده متن کامل خبر پیش بینی 293 شعبه اخذ رای در شهرستان اراک در تابناک ]

پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن