تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده تیپ 83 مستقل امام جعفر صادق (ع): ضربات به اندیشه اسلامی جامعه در دوران اصلاحات رقم خورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده تیپ 83 مستقل امام جعفر صادق (ع):
ضربات به اندیشه اسلامی جامعه در دوران اصلاحات رقم خورد
فرمانده تیپ 83 مستقل امام جعفر صادق (ع) گفت: ضربات به اندیشه اسلامی جامعه در دوران اصلاحات رقم خورد.

خبرگزاری فارس: ضربات به اندیشه اسلامی جامعه در دوران اصلاحات رقم خورد



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر عصر امروز در همایش بزرگ پرچمداران بصیرت که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: این همایش در مقطع حساسی برگزار شده است به طوری که دشمنان به این دو انتخابات چشم دوخته‌اند و لذا رهبر معظم انقلاب هم اهمیت این انتخابات را تبیین کرده‌اند.
 
فرمانده تیپ 83 مستقل امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه مصدق فردی فراماسونر و خائن بود، خاطر نشان کرد: سر کار آوردن رضاخان توسط انگلیسی‌ها صورت گرفت اما در درون کشور ماجرای دیگری پشت پرده بود لذا وقتی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دو تفکر جبهه ملی که خواهان وابستگی به غرب بود در کنار نهضت آزادی وجود داشت به طوری که حکم ارتداد جبهه ملی را امام راحل دادند و همه آنان در ابتدای انقلاب با بینش امام راحل از صحنه خارج شدند.
 
وی تصریح کرد: بعد از رهبری مقام معظم رهبری عده‌ای با ایشان زاویه پیدا کردند و این تا براندازی نظام جمهوری اسلامی پیش رفت و امروز شاهد هستیم طرز تفکر لیبرالی وارد سیستم مدیریتی کشور شده که این تفکر با تفکر ولایی همخوانی ندارد.
 
فرمانده تیپ 83 مستقل امام جعفر صادق (ع) خاطرنشان کرد: این تفکر فتنه کوی دانشگاه در سال 78 را به وجود آورد و حتی در دوران اصلاحات منجر به این شد که ضرباتی به اندیشه اسلامی جامعه وارد شود، به عنوان مثال رئیس جمهور آن دوران به صراحت طی یک سخنرانی گفت راهی برای پیشرفت نداریم جزء اینکه خرد غربی پیدا کنیم.
 
طیبی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته فرمودند که دشمن می‌خواهد اعمال نفوذ کند و درصدد جدا کردن افکار عمومی مردم است، عنوان کرد: عده‌ای از اول انقلاب به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند آن هم شورای نگهبانی که در فتنه 88 دست فتنه‌گران را کوتاه کرد حال سئوال این است که آیا باید اجازه داد که این افراد با چنین تفکراتی که به دنبال براندازی نظام هستند وارد مجلس شوند؟.
 
وی با اشاره به توهین و زیر سئوال بردن شورای نگهبان از سوی برخی افراد تصریح کرد: این افراد می‌خواهند مجلسی درست شود که نوکر بیگانه باشد لذا رهبر انقلاب بارها کلمه فتنه را به کار بردند اما برخی از این کلمه یک بار هم که استفاده نکردند تازه از فتنه‌گران حمایت هم کردند.
 
طیبی با بیان اینکه بنگاه خبر پراکنی ضدانقلاب بی.بی.سی اخیرا مرتب به تبلیغ لیست برخی از جریانات و فتنه‌گران می‌کند، یادآور شد: باید پیام‌های رهبر معظم انقلاب را برای مردم تبیین کنیم چون اگر بنا باشد مجلسی تشکیل شود که به دنبال اشرافیت و نوکری غرب باشد آنگاه خیانتی به انقلاب صورت گرفته است.

94/11/29 - 16:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن