تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815288147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باخت شاهد و توقف ارژن در ایستگاه یازدهم لیگ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: لبنیات ارژن در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال مقابل شهروند نکا متوقف شد و شاهد شیراز نیز مقابل دانشگاه آزاد تهران بازی را واگذار کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشیراز ، در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال ایران تیم صدرنشین «لبنیات ارژن شیراز» در دیداری خانگی به مصاف تیم شهروند نکا رفت و در حالی که 2 بر صفر پیش افتاده بود در دقایق پایانی با دریافت دو گل از حریف بازی را با نتیجه 2 بر 2 به پایان رساند.
در حال حاضر تیم لبنیات ارژن شیراز با 7 برد و 4 مساوی و کسب 25 امتیاز در رده نخست، سن ایچ ساوه با کسب 21 امتیاز در رده دوم و آتلیه طهران قم با کسب 18 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه الف مسابقات قرار دارد.
تیم «لبنیات ارژن شیراز» در گروه الف مسابقات با تیم های «سن ایچ ساوه»، «شهروند نکا»، «پاس قوامین تهران»، «آتلیه طهران قم»، «استقلال نوین ماهشهر»، «شهروند کاشان» و «مبل کریمی البرز» هم گروه است.
تیم شاهد شیراز نیز در این هفته میزبان دانشگاه آزاد تهران بود. در این دیدار که با برتری 2 بر یک تیم دانشگاه آزاد پایان یافت شاهدی ها با بدشناسی هرچه زدند به در بسته خورد. تهرانی ها با این برد به رده دوم جدول صعود کردند تیم شاهد نیز در همان رده هفتم باقی ماند.
در حال حاضر تیم شاهد شیراز با کسب 10 امتیاز ...
[ مشاهده متن کامل خبر باخت شاهد و توقف ارژن در ایستگاه یازدهم لیگ در خبرگزاری تسنیم ]
باخت شاهد و توقف ارژن در ایستگاه یازدهم لیگ






پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن