تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820375391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: رسیدگی به امور معیشتی کارکنان دولتی گیلان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار گیلان:
رسیدگی به امور معیشتی کارکنان دولتی گیلان ضروری است
استاندار گیلان گفت: رسیدگی به امور معیشتی کارمندان گیلان در آستانه‌ عید نوروز بسیار ضروری بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی منابع حاصل از صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف را به طرف ارتقای رفاه کارکنان هدایت کنند.

خبرگزاری فارس: رسیدگی به امور معیشتی کارکنان دولتی گیلان ضروری است



به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با حضور آزموده اردلان رئیس سازمان نقشه‌برداری، اظهار کرد: دستگاه‌ها با استفاده از مشاوران خبره مباحث حقوقی و مالکیتی را به صورت دقیق بررسی کنند و روند واگذاری این طرح‌ها را سرعت دهند. وی گفت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی ساماندهی و واگذاری طرح‌های تملک‌دارایی‌های سرمایه‌ای که به تصویب هیئت وزیران رسیده تعداد 190 پروژه در گیلان شناسایی شده است. استاندار گیلان اجرای ماده 27 قانون واگذاری طرح‌های تملک‌دارایی‌های سرمایه‌ای جدید و نیمه تمام را مورد تأکید دولت دانست و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با جدیت این بخش را دنبال کند. وی دستگاه‌های اجرایی خواست تا در مدت یک ماه پس از وصول تقاضای سرمایه‌گذار در زمینه طرح‌های تعیین شده نسبت به بررسی و احراز صلاحیت متقاضی و تهیه گزارش توجیهی فنی، مالی و اقتصادی اقدام کرده و نتیجه را به متقاضی اعلام کند. نجفی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی نیازهای موجود خود را به سازمان نقشه‌برداری اعلام کنند تا بهره لازم برده شود، خاطرنشان کرد: شورای برنامه‌ریزی در توسعه و ارتقای راهبردهای استانی و منطقه‌ای نقش مهمی دارد و اثرگذاری این شورا با اندیشه و تفکر برای آینده استان باید شکل بگیرد. وی تهیه نقشه‌های با مقیاس بزرگ برای تصمیم‌گیری‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در پروژه‌های عمرانی با مورد تأکید قرار داد.  استاندار گیلان با تصریح بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از راهکارهای قانونی منابع حاصل از صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف را به طرف ارتقای رفاه کارکنان هدایت کنند، یادآور شد: رسیدگی به امور معیشتی کارمندان در آستانه‌ عید نوروز بسیار ضروری است. وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود با پرداخت به‌موقع مطالبات کارکنان شور و نشاط در شب عید برای آنها فراهم شود، افزود: عدم توازن در پرداختی بین دستگاه‌ها نیز موجب گله‌مندی است. نجفی ضرورت صرف منابع بانکی در پروژه‌ها توسط بانک‌ها را مهم خواند و متذکر شد: امسال پرداخت تسهیلات بانکی به پروژه‌های کوچک و بزرگ رشد داشته است.

94/11/29 - 15:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن