تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815288276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوشحالم هر 4 شهر رقابت قدرتمندی را دارند باخ: تمرکز 4 نامزد المپیک 2024 بر توسعه پایدار قابل تقدیر است


واضح آرشیو وب فارسی:مناظره: رئیس کمیته بین المللی المپیک با ابراز خرسندی از رقابت سالم 4 شهر برای میزبانی المپیک 2024 گفت: باعث خوشحالی من است که 4 نامزد روی توسعه پایدار و میراث شان تمرکز کرده اند.
به گزارش خبرگزاری فارس ، 4 شهر رم، پاریس، بوداپست و لس آنجلس برای کسب میزبانی المپیک 2024 با هم رقابت می کنند و این 4 شهر در فواصل زمانی متعدد از لوگوی خود برای این المپیک رونمایی کردند.
توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) در این باره گفت: هر 4 شهر برنامه های خود را برای کسب میزبانی المپیک 2024 ارائه کردند. این قابل توجه است که می بینیم این شهرها پروژه های المپیک را در برنامه های بلندمدت خود برای توسعه این شهرها و کشورهایشان گنجانده اند.
وی افزود: از همان ابتدا هر 4 شهر تمرکز روشنی بر توسعه پایدار و میراث خود گذاشته اند به ویژه اینکه این برنامه وجود دارد که چطور می توان از امکانات برای بازی های المپیک استفاده کرد.
رئیس کمیته بین المللی المپیک با ابراز خرسندی از رقابت 4 نامزد، عنوان کرد: خوشحالم که این 4 شهر با قدرت با هم رقابت می کنند و به دنبال رقابت جذاب هستند.
توماس باخ در جریان سفرهای خود بازدیدی از امکانات این شهرها هم داشته است. قرار است در سال 2017 در نشست عمومی اعضای هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک در لیما پایتخت پرو میزبانی المپیک 2024 معرفی شود.
مسئولان ...
[ مشاهده متن کامل خبر خوشحالم هر 4 شهر رقابت قدرتمندی را دارند باخ: تمرکز 4 نامزد المپیک 2024 بر توسعه پایدار قابل تقدیر است در پورتال مناظره و گفتگو ]

پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مناظره]
[مشاهده در: www.monazereh.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن