تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819700892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مساجد، محافل و مجالس دینی مهمترین پناهگاه جوانان در برابر جنگ نرم دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: مساجد، محافل و مجالس دینی مهمترین پناهگاه جوانان در برابر جنگ نرم دشمن است.
به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، رضا ویسی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت:دشمنان اسلام به صورت شبانه روزی در حال برنامه ریزی برای تضعیف اسلام و ارزش های اسلامی هستند.
وی افزود: لحظه به لحظه شبهات و هجوم دشمن به مقدسات و معارف دینی و اسلامی ما در حال زیاد شدن است و این یعنی حضور ما هم باید در میدان جنگ نرم بیشتر شود.
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به هجمه های گسترده دشمن علیه عقاید و ارزش های اسلامی اظهار داشت: بهترین پناهگاه جوانان و نوجوانان برای در امام ماندن از تهاجم فرهنگی دشمن مساجد، محافل و مجالس دینی است.
ویسی افزود: با توجه به اینکه مساجد و محافل دینی نقش تأثیرگذاری در خنثی سازی فتنه های دشمنان دارند، باید نسبت به جذب بیش از پیش جوانان به این مکان ها چاره اندیشی شود.
وی با تاکید بر اینکه ایجاد شبهه و تردید در عقاید نسل جوان یکی از ابعاد تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: روحانیت آگاه و همه فعالان عرصه فرهنگی با بسیج تمام امکانات و برگزاری نشست های تخصصی و اتخاذ راهکارهای مناسب ...
[ مشاهده متن کامل خبر مساجد، محافل و مجالس دینی مهمترین پناهگاه جوانان در برابر جنگ نرم دشمن است در خبرگزاری شبستان ]
مساجد، محافل و مجالس دینی مهمترین پناهگاه جوانان در برابر جنگ نرم دشمن است






پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن