تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820877703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریزش سقف ساختمان 8 طبقه در کرمانشاه 3 مجروح برجا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: ریزش سقف طبقه بالای یک ساختمان هشت طبقه و فروریختن آن بر روی بالکن طبقه پایین، در نهایت موجب ریزش آوار بر سقف مغازه ای در محوطه حیاط این آپارتمان شد که در پی آن سه نفر مجروح شدند.
دکتر صائب مدرسی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه در تشریح این حادثه گفت: ساعت 10 صبح امروز (29 بهمن) یک مورد ریزش آوار در منطقه میدان شاهد الهیه به سمت رسالت به نیروهای ما گزارش شد.
وی تصریح کرد: در این حادثه سقف طبقه هشتم یک ساختمان هشت طبقه که نوساز هم هست دچار ریزش می شود و آوار آن روی بالکن یکی از طبقات ریخته و موجب ریزش بالکن می شود.
مدرسی افزود: این آوار در نهایت بر سقف مغازه ای می ریزد که در محوطه حیاط آپارتمان قرار داشته و موجب مجروح شدن سه نفر حاضر در مغازه می شود.
وی تصریح کرد: دو نفر از مصدومین این حادثه به بیمارستان طالقانی منتقل شده و یک نفر دیگر از آنها بصورت سرپایی مداوا شده است.

خبرنگار: 3
[ مشاهده متن کامل خبر ریزش سقف ساختمان 8 طبقه در کرمانشاه 3 مجروح برجا گذاشت در خبرگزاری دانشجویان ایران ]
ریزش سقف ساختمان 8 طبقه در کرمانشاه 3 مجروح برجا گذاشت






پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.kermanshah.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن