تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804279499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای پیروزی به میدان می‌رویم/بازی سختی مقابل سپاهان داریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قلعه‌نویی: برای پیروزی به میدان می‌رویم/بازی سختی مقابل سپاهان داریم سرمربی تیم تراکتورسازی تبربز گفت: سپاهان یک تیم منسجم است که از نظم و ساختار باشگاهی بسیار خوبی برخوردار می‌باشد و ما مطمئناً امروز مقابل این تیم بازی بسیار سختی داریم.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ بهمن ساعت 11:08

خبرگزاری پانا+برای پیروزی به میدان می‌رویم/بازی سختی مقابل سپاهان داریم

به گزارش خبرنگار پانا از آربایجان شرقی،  امیر قلعه‌نویی در  نشست  خبری قبل بازی با سپاهان گفت: تیم ما در بازی گذشته خود مقابل استقلال خوزستان همانند دیدارهای گذشته به دلیل اشتباه داوری نتوانست نتیجه لازم را کسب کند اما ما در حال حاضر در بسیاری از زمینه‌ها بهتر شدیم ولی نمی‌توانیم در ضربات آخر خوب کار کنیم.
وی تأکید کرد: در نیم‌فصل برای جذب چند بازیکن برنامه‌ریزی کرده و آنان را جذب کردیم اما کار ما زمانی سخت شد که به دلایل مختلف نتوانستیم به اردوی ترکیه برویم.
سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: من از همه عوامل باشگاه راضی‌ام اما در حال حاضر سردی هوا و کیفیت پایین زمین تمرینی ما مشکلاتی به وجود آورده است که امیدوارم طی روزهای آینده و با عوض کردن زمین تمرین خود بتوانیم آن را برطرف کنیم.
قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا در دیدار امروز برای 3 امتیاز به میدان می‌روید، گفت: نتیجه دست خداست اما تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را مال خود کنیم. تیم ما بحران‌زده نیست و در دیدارهای گذشته هم نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده است.
سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شویم و بازی امروز برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است و ما تلاش می‌کنیم تا تراکتورسازی را دوباره به روزهای اوج خود بازگردانیم. قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: سپاهان یک تیم منسجم است که از نظم و ساختار باشگاهی بسیار خوبی برخوردار می‌باشد و ما مطمئناً امروز مقابل این تیم بازی بسیار سختی داریم اما ما هم تراکتورسازی هستیم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.
سرمربی تراکتورسازان اظهار داشت: تراکتورسازی در سال‌های گذشته که یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل‌شده است که هوادارانی از سرتاسر ایران دارد که این تیم را عاشقانه دوست داشته و برای پیروزی آن دعا می‌کنند، علیرغم اینکه تراکتورسازی فراز و نشیب‌های زیادی داشته اما ما تلاش می‌کنیم این تیم را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.
وی با اشاره به اشتباهات تیمش در زدن ضربات آخر تصریح کرد: تیم ما علیرغم اینکه خیلی خوب پاس می‌دهد و می‌تواند بالای 80 درصد از این پاس‌ها را به بازیکنان خودی برساند اما نمی‌تواند توپ‌های خود را تبدیل به گل کند.
قلعه‌نویی تأکید کرد: در هفته گذشته بیشتر تمرکز خود را بر روی ضربات پایانی گذاشتیم چون در حال حاضر نظم تیمی خوبی داریم و می‌توانیم در مقابل همه تیم‌ها خوب بازی کنیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: برای این دیدار هیچ بازیکن مصدومی نداریم، مصدوم ما فقط خالد شفیعی بود که با تلاش‌های تحسین‌برانگیز کادر پزشکی تیم توانست خود را به این دیدار برساند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن