تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812927628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت برگزاری انتخابات با بی طرفی کامل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان داراب در گفت و گو با پانا: ضرورت برگزاری انتخابات با بی طرفی کامل فرماندار شهرستان داراب گفت : انتخابات بدون دخالت سلیقه ها و با بی طرفی کامل وقانونمند برگزار می شود و انتخاب کننده وتعیین کننده اصلی مردم هستند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ بهمن ساعت 09:20

خبرگزاری پانا+ضرورت برگزاری انتخابات با بی طرفی کامل

عبدالرضا قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس افزود: حضور پرشور ، گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی بسیار حائز اهمیت است و همه باید دست به دست هم داده و به مردم اعتماد بدهیم که این انتخابات قانونمند و آرام برگزار خواهد شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان با تأکید بر رعایت قانون تبلیغات انتخاباتی گفت : هم اکنون فضای خوبی در شهرستان حاکم است و مردم کاندیدائی را می پسندند که به دنبال قانون و آرامش باشد .
وی در ادامه افزود : نامزدهای انتخاباتی می توانند در فضای مجازی از آرمانهای نظام دفاع کنند و اهداف و برنامه های خود را به مردم مطرح کنند.
قاسم پور در خصوص دایر کردن ستاد انتخاباتی و سایر موارد تبلیغاتی ، چاپ پوستر و زندگی نامه براساس قانون مطالبی بیان کرد و افزود: اگر در این موارد خلاف صورت پذیرد براساس قانون ستاد انتخاباتی فرد خاطی را تعطیل و با وی برخورد می کنیم.
فرماندار داراب در ادامه تصریح کرد: انتظار داریم همه کاندیداها به نتیجه انتخابات تمکین کنند و و نتیجه انتخابات وحدت ، تعامل ، وهمدلی نامزدهای انتخاباتی باشد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن