تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820359112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعد حریری: در صورت لزوم برای ریاست جمهوری لبنان کاندید می شوم


واضح آرشیو وب فارسی:مناظره: نخست وزیر سابق لبنان و رئیس جریان المستقبل گفت: من خود را برای نخست وزیری کاندید نمی کنم، اما در صورت ضرورت برای ریاست جمهوری لبنان اقدام می کنم.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از السفیر، سعد الحریری رئیس جریان المستقبل لبنان پس از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در عین التینه گفت: من خود را برای تصدی سمت نخست وزیری کاندید نمی کنم و اگر از من نخواهند ریاست دولت را برعهده بگیرم، هرگز اقدام نمی کنم.
وی افزود: ماموریت من این است که ریاست جمهوری را در مسیر درست آن قرار دهم، اما هر وقت شرایط ایجاب کند، برای ریاست جمهوری اقدام می کنم.
سعد حریری خلا ریاست جمهوری را فاجعه ای برای لبنان دانست و گفت: پس از امتحان راه های گوناگون اکنون در مسیر کاندیداتوری گام برمی داریم و حضور در پارلمان برای انتخاب نهایی امری مهم است.
پیش از این، رئیس جریان المستقبل در مراسم یازدهمین سالروز ترور رفیق حریری نخست وزیر سابق این کشور ضمن تاکید بر پایبندی و تعهد به سیاست های عربستان، مواضع مبهمی را درباره مسائل مختلف از جمله انتخاب ریاست جمهوری در لبنان ارائه کرد.
سخنرانی دو روز گذشته حریری تکرار مواضع قبلی وی در خصوص حمله به حزب الله و متهم کردن این حزب به مداخله نظامی در سوریه و انتقاد از سیاست های ایران در منطقه بود.
انتهای پیام/ح
[ مشاهده متن کامل خبر سعد حریری: در صورت لزوم برای ریاست جمهوری لبنان کاندید می شوم در پورتال مناظره و گفتگو ]

پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مناظره]
[مشاهده در: www.monazereh.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن