تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814884815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ رضوی بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه زیارت خراسان رضوی ۱۶ کمیته اجرایی فعالیت دارند و فرهنگ رضوی باید یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزمره مردم تبدیل شود.
محمدحسن واحدی عصر امروز در کارگاه آموزشی یکپارچه سازی بانک جامع اطلاعات آثار، مخاطبان، فضای مجازی و اطلاع رسانی جشنواره امام رضا(ع) اظهار داشت: گام ها اثربخش روز به روز با نگاه بهتر و مهندسی مجدد ارزشی استوارتر می شود و راه را برای داشتن یک چشم انداز مورد تایید ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هموار می کند.
وی افزود: جشنواره بین المللی امام رضا(ع) که با هدف اثرگذاری فرهنگ رضوی بر مردم راه اندازی شده یک تلاش حرفه ای و خارق العاده است که توسعه و تعمیق فرهنگ رضوی را برعهده دارد.
معاون استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فرهنگ رضوی باید در تمام عرصه های زندگی مردم کشورمان نمود داشته باشد و این مهم هدف کلی طرح جامع زیارت و جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است.
واحدی تصریح کرد: فعالیت فرهنگی باید اساسی، اصولی و نشأت گرفته از دستورات قرآن کریم و فرامین نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) باشد لذا نباید در برنامه ریزی برای اجرای جشنواره امام رضا(ع) از این مهم غافل شد.
وی تأکید کرد: سال آینده مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی می شود و خوشبختانه با عنایتی که دست اندرکاران حوزه ...
[ مشاهده متن کامل خبر فرهنگ رضوی بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم شود در تابناک ]

چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن