تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815260322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شهردار کرج: بیش از یک هزار قبض جریمه به منازل رانندگان کرجی ارسال شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون شهردار کرج:
بیش از یک هزار قبض جریمه به منازل رانندگان کرجی ارسال شد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از صدور بیش از یک‌هزار قبض جریمه برای متخلفین رانندگی در شهر خبر داد و گفت: این تعداد قبض در مدت یک ماه راه‌اندازی آزمایشی مرکز کنترل ترافیک شهرداری صادر شده است.

خبرگزاری فارس: بیش از یک هزار قبض جریمه به منازل رانندگان کرجی ارسال شد



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، احمد افضلی افزود: از زمان بهره‌برداری اولیه از مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج در ابتدای بهمن ماه سال جاری با دوربین‌های نظارت ترافیکی بود، بالغ بر 1021 قبض جریمه توسط عوامل پلیس راهور در مرکز صادر شده و قبوض جریمه به همراه عکس تخلف از طریق اداره پست، به در منازل ارسال شده است. وی با ارائه گزارش کاملی از روند اجرای پروژه سیستم‌های حمل و نقل هوشمند ITS شهرداری و بیان اهم اهداف مدنظر این معاونت در فاز اول اجرای پروژه مذکور بیان داشت: فاز اول عملیات اجرای سیستم‌های حمل و نقل هوشمند و زیر سیستم‌های آن در سال جاری بر سه موضوع تخصصی متمرکز شده است. این مسئول هدف نخست را بهره‌برداری از دوربین‌های نظارت ترافیکی عنوان کرد و گفت: عملکرد این دوربین‌ها از سوی اپراتورهای مستقر در مرکز کنترل ترافیک هدایت می‌شوند و با استقرار عامل پلیس راهور در مرکز 'تخلفات ساکن' ثبت، عکسبرداری و نسبت به صدور قبض جریمه و اعمال قانون اقدام می‌شود. در نهایت با همکاری شرکت پست تصویر تخلف به انضمام مبلغ جریمه برای متخلفین ارسال می‌شود.
وی افزود: اکنون از 40 نقطه طراحی شده در سطح شهر که شامل معابر اصلی و تقاطعات مهم شهر است 15 نقطه به طور کامل به این دوربین‌ها مجهز شده و در حال بهره‌برداری است. افضلی اظهار کرد: باقی دوربین‌ها نیز با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی تا پایان سال نصب و جهت بهره‌برداری به مرکز کنترل ترافیک متصل می‌شوند.

94/11/28 - 19:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن