تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820390088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چینی ها با تعرفه صفر درصد کشمش به روسیه صادر می کنند، ایران با تعرفه 50 درصدی


واضح آرشیو وب فارسی:ایانا: وقت آن فرا رسیده است که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به عنوان پارلمان بخش خصوصی وارد گود تجارت شده و با راه انداختن دپارتمان حقوقی، دپارتمان عقد قراردادهای خارجی، شناسایی ظرفیت اقتصادی کشورها، مطالعه و بررسی بازار کشورهای متقاضی برای سرمایه گذاری در ایران و دپارتمان شناخت قراردادهای بین المللی را با استفاده از مشاوران داخلی و خارجی احیا کند تا بخش خصوصی بتواند از فرصت به وجودآمده در حاشیه دیدار مسئولان این کشور استفاده کند.
وقت آن فرا رسیده است که اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی با راه اندازی دپارتمان های شناخت قراردادهای بین المللی، دپارتمان های حقوقی و گروه های تحقیقاتی بررسی و پژوهش درباره بازارهای خارجی بخش خصوصی را برای استفاده حداکثری از حضور هیأت های تجاری در ایران با استفاده از مشاوران داخلی و خارجی تجهیز کند؛ اکنون وقت فرصت طلبی برای عده ای و برخورد سلیقه ای و موضوعی با صادرات محصولات کشاورزی نیست و اتاق باید در حالت آماده باش قرار گیرد.
عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: ایتالیا بازار مناسبی برای محصولات کشاورزی ایران است و هیأت همراه رئیس جمهوری ایتالیا نشان داد که برای همکاری و مشارکت در بازارهای اقتصادی مشترک، آمادگی لازم را دارند.
منوچهر رضایی افزود: ایتالیا کشوری است که سالانه 20 هزار تن واردات کشمش دارد و پتانسیل مناسبی برای صادرات کشمش ایرانی است، اما واقعیت آن است که هنوز در بخش خصوصی، مذاکراتی که منجر به قراردادهای عملیاتی شود، به وجود نیامده است.

وقت آماده باش اتاق ...
[ مشاهده متن کامل خبر چینی ها با تعرفه صفر درصد کشمش به روسیه صادر می کنند، ایران با تعرفه 50 درصدی در شبکه خبری کشاورزی ایران ]

چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایانا]
[مشاهده در: www.iana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن