تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کل دادگستری کرمان: عرصه رقابت‌های انتخاباتی نباید صحنه انتقام‌جویی شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس کل دادگستری کرمان:
عرصه رقابت‌های انتخاباتی نباید صحنه انتقام‌جویی شود
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: صحنه رقابت‌های انتخاباتی نباید صحنه انتقام‌جویی و تقویت تضادها شود، بلکه صحنه عظمت‌آفرینی برای نظام اسلامی باشد.

خبرگزاری فارس: عرصه رقابت‌های انتخاباتی نباید صحنه انتقام‌جویی شود



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد بعد از ظهر امروز در دیدار با نامزدها و روسای ستادهای تبلیغاتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان اظهار داشت: از فردا با آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیدای مجلس شورای اسلامی، اذهان جامعه و فضاهای تبلیغاتی در اختیار کاندیداها قرار دارد، پس مهم است با تعامل و هم‌فکری مسیری را دنبال کنند که مطلوب نظام، رهبری و مردم انقلابی باشد. وی ادامه داد: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای سرنوشت خویش است، شرکت در انتخابات وظیفه ملی، دینی و انسانی همه آحاد ملت است و همانند ادوار گذشته و باشکوه‌تر ملت ایران براساس رهنمودهای رهبری به این حق و تکلیف خود در هفتم اسفند عمل می‌کنند. رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: مشارکت باشکوه و عظمت‌آفرین ملت ایران موجب حیرت جهانیان می‌شود، چون با وجود مشکلاتی که از سوی دشمنان اسلام به آنها تحمیل شد، پای اهداف و آرمان‌ها ماندند و با استقامت مسیر عزت و غرور خود را حفظ می‌کنند. وی افزود: همه دست‌اندرکاران در حوزه اجرا، نظارت، سلامت و امنیت انتخابات و عملکرد ستادهای تبلیغاتی و اصحاب رسانه با اقدامات سنجیده، بستر و فضای آرام و امیدآفرین را برای حضور واجدان انتخابات فراهم کنند. موحد خاطرنشان کرد: کاندیداها باید خود را ملتزم به نظامات حاکم بر انتخابات بدانند و به آن عمل کنند، داوطلبان و هواداران به این مسله توجه کنند که برای موفقیت و جلب آرای مردم نباید به هر شیوه خلاف قانون و مغایر با اخلاق انتخاباتی متوسل شوند. رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: گاهی دیده می‌شود برخی داوطلبان یا هواداران جهت‌گیری تبلیغاتی آنها با اخلاق و ارزش‌های دینی فاصله دارد و به شیوه‌ای ناپسند و غیراخلاقی متوسل می‌شوند و شخصیت و حیثیت و شئون رقبای خود را نادیده گرفته و آن را دستخوش برخی تمایلات قرار می‌دهند و منفعت خود را بیرون راندن حریف از طریق تخریب او می‌دانند. وی با بیان اینکه صحنه رقابت‌های انتخاباتی نباید صحنه انتقام‌جویی و تقویت تضادها شود، بلکه صحنه عظمت‌آفرینی برای نظام اسلامی باشد، ادامه داد: هر نقدی را نباید تخریب بدانیم، بین نقد و تخریب فاصله است، کاندیداها سعه‌صدر داشته و نقدپذیر و پاسخگو باشند. رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: آدرس و مشخصات فضاهای مجازی و هرگونه سایت‌های تبلیغاتی باید به فرمانداری اعلام شود، قضات ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی مشخص شده است و از زمان آغاز ثبت‌نام تا پایان رای‌گیری و اعلام نتایج تنها داوطلبان نمایندگی مجلس از مصونیت انتخاباتی برخوردار بوده و مورد بازداشت قرار نمی‌گیرند، اما هواداران طرفداران از این قضیه مستثنا نیستند. موحد تاکید کرد: با این وجود برای داوطلبان نمایندگی نیز پرونده تشکیل شده و مستندسازی می‌شود و بعد از اعلام نتایج پیگیری‌ها انجام می‌گیرد.

94/11/28 - 16:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن