تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر فرودگاه آبادان: پروازهای شرکت هواپیمائی آسمان در مسیر آبادان به شیراز افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر فرودگاه آبادان:
پروازهای شرکت هواپیمائی آسمان در مسیر آبادان به شیراز افزایش یافت
مدیر فرودگاه آبادان گفت: پرواز شرکت هواپیمائی آسمان در مسیرشیراز ـ آبادان ـ شیراز افزایش یافت.

خبرگزاری فارس: پروازهای شرکت هواپیمائی آسمان در مسیر آبادان به شیراز افزایش یافت



غلامرضا دهقانی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابادان اظهار کرد: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافرین، شرکت هواپیمائی آسمان اقدام به افزایش پرواز در مسیر شیراز در روزهای جمعه هرهفته کرد. وی با اشاره به این موضوع که برقراری و افزایش پرواز بر ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات تاکید می‌کند افزود: تامین امکانات و شرایط آسودگی و تسهیل نحوه ارائه خدمات لازمه برقراری پرواز است.
مدیر فرودگاه آبادان خاطرنشان کرد: در سیستم فرودگاهی افزایش پرواز صرفا هدف نیست بلکه تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مسافران در مبادی ورودی و خروجی پرواز‌ها، تهیه چارت‌ها و دستورالعمل‌هایی در زمینه بررسی عملکرد و سنجش کیفیت و رویه اجرای امور لازمهٔ یک عملیات پروازی تعریف می‌شود.
وی با بیان این مطلب که رضایتمندی مشتری اصلی‌ترین ماموریت سازمان است، گفت: بدون رضایتمندی مشتری بیانیه و ماموریت سازمان ناکارآمد است.
مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: درحال حاضر هفتگی 100 پرواز با همکاری شرکت‌های هواپیمائی آسمان، کیش، قشم ایر، ایران ایر، زاگرس، ایران ایر تور، ماهان و ایرعربیا در فرودگاه آبادان انجام می‌شود.
ایشان اظهار نمود: تا پیش از این شرکت هواپیمائی آسمان با 42 پرواز هفتگی در مسیرهای اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس و کویت ارائه خدمات می‌نمود.
دهقانی‌زاده خاطرنشان نمود: با افزایش این پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در تمام روزهای هفته در مسیر شیراز فعال است و در روز جمعه دو پرواز به مقصد شیراز را در برنامه دارد.
در حال حاضر فرودگاه آبادان در مسیرهای تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس، مشهد، کویت و شارجه ارائه خدمات می‌کند.


94/11/28 - 15:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن