تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809806403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفتر نمایندگی حوزه هنری در شهرستان جلفا راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دفتر نمایندگی حوزه هنری در شهرستان جلفا راه اندازی می شود استان‌ها > آذربایجان شرقی - دفتر نمایندگی حوزه هنری با همت مسئولان و مدیران منطقه آزاد ارس در شهرستان جلفا راه اندازی می شود.


به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حسن میلانی، رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در صورت آغاز به فعالیت دفتر نمایندگی حوزه هنر ی در شهرستان جلفا تعاملات و پتانسیلهای فرهنگی آن مجموعه در زمینه زیرساختها نیز توسعه یافته و رشد خواهد کرد.
وی با اشاره به ایجاد زیرساختهایی چون احداث سینما و فرهنگسرا در منطقه آزاد ارس، گفت: از محل برگزاری جشنواره زمستانی ارس سرمایه گذارانی جذب شده که با تجمع و نیازسنجی لازم سالن اجتماعات و تالارهای فرهنگی و سینما به حد نیاز و شایسته منطقه آزاد احداث می شود.
میلانی تاکید کرد: در هر برنامه ای باید پیوست فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد ارس در جریان کار سرمایه گذاران و پروژه های عمرانی و اقتصادی مجموعه مطرح باشد.
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی، ادامه داد: در این راستا برنامه داریم، دفتر نمایندگی حوزه هنری استان را در شهرستان جلفا با همت مسئولان و مدیران منطقه آزاد ارس راه اندازی کنیم و در صورت آغاز به فعالیت این دفتر با تامین زیرساختها، تعاملات و پتانسیلهای فرهنگی آن مجموعه نیز توسعه خواهد یافت.
حسن میلانی، با اشاره به اینکه بستر فعالیتهای حوزه هنری در منطقه ارس از کنگره شهریار ایجاد شد، گفت: قبلا فعالیتهای فرهنگی مشارکتی دیگری نیز در منطقه داشتیم که جشنواره زمستانی ارس مهمترین و بزرگترین این برنامه هاست، در کنگره شهریار نیز حدود 70 میهمان خارجی از 10 کشور را برای آشنایی با پتانسیلها و جذابیتهای منطقه بردیم.
به گفته حسن میلانی، حوزه هنری دستگاهی فرهنگی و عملیاتی است که هر زمان نیاز باشد لزوما باید در راستای اهداف فرهنگی و عملیاتی نظام ورود کرده و فعالیت کند در این جشنواره نیز برحسب احساس نیاز منطقه برای اجرای برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر در اجرای جشنواره زمستانی ارس مشارکت کردیم.
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی، تاکیدکرد: امیدواریم این تعامل آثاری ارزشمند و تاریخی برای حوزه هنری استان و منطقه آزاد ارس به همراه داشته و برای رسیدن به اهداف کلان و فرایند کلی با اهداف توسعه فرهنگ دینی و ایرانی برنامه های موثری به مخاطبان ارائه دهیم.
حسن میلانی با اشاره فضای رقابتی بین مناطق آزاد، گفت: ارس در همسایگی کشورهای ارمنستان، آذربایجان، ترکیه، راه ارتباطی با آسیای میانه و اروپا، از لحاظ استراتژیک و موقعیت ویژه جغرافیایی شرایط خاصی دارد، قصد و هدف ما این است که در عرصه رقابت با مناطق آزاد برای سودآوری سرمایه های نظام اسلامی در این منطقه جاذبه های ارس را معرفی کنیم.
وی تاکید کرد: فعالیتهای فرهنگی می تواند در بخش اقتصادی نیز آثار مثبتی داشته باشد تا با فرهنگسازی قوی مردم باور کنند که نیازها و مایحتاج خویش را با بهترین و نازلترین قیمت در حوزه صادرات و واردات از بازارهای این منطقه تهیه کنند.
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی، با اشاره به پتانسیل قوی منطقه آزاد ارس در عرصه تاریخی، اجتماعی، صنعتی، تولیدات فرهنگی را یکی از برنامه های حوزه هنری در این منطقه است، خاطرنشان کرد: تولیدات فرهنگی در کنار صادرات کالاهای تجاری و صنعتی یکی از بخشهای افق برنامه ریزی بلند مدت ماست که امیدواریم با همکاری مسئولان منطقه آزاد ارس به این چشم انداز برسیم.
حسن میلانی با اشاره به برنامه های حوزه هنری در ایام نوروز، گفت: پکیجی وسیع برای منطقه آزاد ارس طراحی کردیم که با هدف افزایش چندین برابری گردشگران سالهای گذشته با تدوین برنامه های فرهنگی فاخر، به روز و جذاب در معرفی اثربخش منطقه اجرا می شود.
وی افزود: جشنواره های مختلف از جاذبه های گردشگری و توسعه ارس در قالب فیلم کوتاه و عکس و... برگزار و حضور بیشتر هنرمندان و نخبه های فرهنگی، علمی و هنری را برای رشد و تعالی فعالیتهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منطقه به کار خواهیم گرفت.
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی، تصریح کرد: اگر بخواهیم برند منطقه آزاد ارس در راستای تحقق اهداف افق 1404 حوزه هنری و منطقه مطرح شود باید در کنار معرفی توانمندیهای ارس رشد فرهنگی، معرفی پتانسیلهای تاریخی و گردشگری، بلاخص تاریخ دیرین مقاومت و پیروزی منطقه به عنوان یکی از مناطق مرزی خط مقدم مبارزات مردم ایران مقابل تجاوز بیگانه مورد توجه باشد.
گفتنی است، اختتامیه جشنواره زمستانی ارس در 30 بهمن ماه در سالن الغدیر جلفا برگزار و در این مراسم از برپاکنندگان جشن ها و قهرمانان مسابقات ورزشی تقدیر و به 10 نفر از مسافران قطار چارتر به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.
لازم بذکر است، مسافران و گردشگران منطقه آزاد ارس جهت شرکت در قرعه کشی باید کد بلیط های قطار را به شماره 3000851515 ارسال نمایند.



چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 12:23:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن