تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال بحرینی در گفت‌وگو با فارس: آل‌خلیفه بعد از گزارش‌های بین‌المللی مرتکب شکنجه‌های وحشتناک‌تری می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فعال بحرینی در گفت‌وگو با فارس:
آل‌خلیفه بعد از گزارش‌های بین‌المللی مرتکب شکنجه‌های وحشتناک‌تری می‌شود
فعال بحرینی ضمن درخواست از فعالان حقوق بشری در جهان برای استقبال از کمپینی که برای توقف شکنجه‌گری در بحرین در توییتر راه اندازی شده است، گفت: آل خلیفه بعد از گزارش‌های بین‌المللی بر شدت شکنجه‌های خود علیه معارضان افزوده است.

خبرگزاری فارس: آل‌خلیفه بعد از گزارش‌های بین‌المللی مرتکب شکنجه‌های وحشتناک‌تری می‌شود



«امل الحسینی» فعال معارض بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در منامه ضمن استقبال از کمپین اعتراض به جنایات رژیم آل خلیفه اظهار داشت: رژیم آل خلیفه تنها مدعی احترام به حقوق بشر و اهتمام به توصیه‌های نهادهای بین‌المللی است. وی تاکید کرد: باید گفت در پی صدور گزارش‌های نهادهای بین‌المللی درباره نقض گسترده حقوق بشر در بحرین، از جمله گزارش کمیته بسیونی، رژیم آل خلیفه، تخلفاتی سنگین‌تر و بی‌رحمانه‌تر از قبل مرتکب شده است. وی افزود: جنایات وحشیانه رژیم آل خلیفه تنها در یک نمونه خلاصه نمی‌شود، بلکه ظلم و استبداد علیه ملت بحرین، بازداشتی‌ها و شخصیت‌ها معارض انقلابی ابعاد مختلفی دارد. فعال بحرینی گفت: طرف‌های بین‌المللی در حالی برای تحولات سوریه اشک می‌ریزند که بحرین را نادیده گرفته‌اند. الحسینی گفت: امروز در زندان‌های رژیم آل خلیفه بازداشتی‌ها به صورت گسترده و شدید شکنجه می‌شوند و گزارش‌های روزانه درباره این جنایات آل خلیفه وجود دارد.
مرکز حقوق بشر بحرین به دنبال افزایش قربانیان شکنجه، کمپینی را در اعتراض به جنایات رژیم آل‌خلیفه راه‌اندازی کرده است.

این مرکز از فعالان حقوق بشری جهان و به ویژه کشورهای عربی درخواست کرد تا با انتشار مطلب با هشتگ «شکنجه را متوقف کنید» در توییتر شکنجه‌گری آل‌خلیفه را محکوم کنند.

منتقدان بحرینی به‌دست عناصر آل خلیفه در معرض انواع شکنجه قرار دارند تا حدی که این جنایات به مرگ و معلولیت بسیاری از بازداشت‌شدگان منجر شده است.

حسن جاسم الکرزکانی، کریم فخراوی، عیسی آل راضی، عبد الرسول الحجیری، علی صقر و زکریا العشیری از جمله شهدای انقلاب بحرین هستند که در زیر شکنجه جان خود را از دست داده‌اند.

سازمان‌های حقوق بشر بین‌المللی بارها در 5 سال گذشته طی بیانیه‌های مختلفی خواستار توقف شکنجه و خشونت در کشور بحرین شده‌اند؛ اما تاکنون هیچ تغییری در سیاست سرکوب‌گرانه رژیم آل خلیفه حاصل نشده است.

94/11/28 - 12:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن