تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820580655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیونس: با وجود مشکل زشکی شاید بازهم مربی شالکه شوم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
استیونس: با وجود مشکل زشکی شاید بازهم مربی شالکه شوم
هوب استیونس که هفته قبل به خاطر ناراحتی قلبی از مربیگری هوفن‌هایم استعفا کرد، احتمال می‌دهد روزی به عنوان سرمربی به شالکه بازگردد.

خبرگزاری فارس: استیونس: با وجود مشکل زشکی شاید بازهم مربی شالکه شوم



به گزارش خبرگزاری فارس این مربی معروف هلندی که هفته قبل به خاطر بیماری قلبی، از تیم هوفن‌هایم اعلام کناره‌گیری کرد، تصور می‌کند احتمالا روزی به عنوان مسئول فنی باردیگر در تیم شالکه بازخواهدگشت. این مربی 62 ساله در گفت‌وگویی با هفته‌نامه اشپورت‌بیلد اظهارداشت:حالا نمی‌توانم در مورد احتمال حضورم در شالکه صحبت کنم. باید دید که شالکه باردیگر خواهان همکاری با من است یا نه. از طرفی مشکل پزشکی‌ام برطرف می‌شود و در صورت حضور در آنجا، کاری سنگین دارم یا نه. استیونس با سابقه وقتی در جریان توصیه پزشکان متخصص قلب قرارگرفت و فهمید دچار ناهماهنگی در ضربان قلب شده، همینطور احتمالا باید تحت عمل جراحی به همین منظور قرار گیرد، از مقامش کناره‌گرفت. وی در سال‌های 1996 تا 2002 و 2011 تا 2012 هدایت تیم شالکه را در بوندس‌لیگا در اختیار داشت.

94/11/28 - 11:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن