تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814951170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجیدی جانشین مظلومی؛ شایعه‌ای که «فعلا» تکذیب می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مجیدی جانشین مظلومی؛ شایعه‌ای که «فعلا» تکذیب می‌شود
شایعه مربیگری مجیدی در استقلال شایعه امروز و دیروز نیست و فعلا تکذیب می‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ - 17 February 2016


فرهاد مجیدی آلترناتیو پرویز مظلومی است اما فعلا منابع موثق آن را تائید نمی ‌کنند.
به گزارش تابناک ورزشی، از ابتدای فصل و از زمانی که استقلال دیگر با قلعه‌نویی به کارش ادامه نداد و البته با استیماچ کروات هم به توافق نرسید صدای پای فرهاد مجیدی در استقلال شنیده می‌شد.
آن زمان مجیدی تازه به کلاس‌های مربیگری رفته بود و شاید کمتر کارشناسی قبول می‌کرد یک بازیکن که تازه فوتبالش را تمام کرده روی نیمکت تیمی مثل استقلال بنشیند.
از طرفی فرهاد مجیدی هم با آن همه محبوبیت نمی‌خواست به جای فردی ( قلعه‌نویی) به استقلال بیاید که در سکوها طرفداران خاص خودش را دارد. همان لیدرهایی که تحت هر شرایطی طرفدار قلعه‌نویی هستند و هر وقت این تیم نتیجه نمی گیرد برای بازگشتش به آبی‌پوشان بنر روز شمار به ورزشگاه‌ها می‌برند!
البته اگر بخواهیم حضور مجیدی روی نیمکت استقلال را به یکباره تصور کنیم کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد ولی دوستان با نفوذ مجیدی که بی سر و صدا در این باشگاه حامی او هستند قبلا مقدمات کار را در صورت عدم نتیجه‌گیری مظلومی برای وی فراهم کردند. به طور مثال اول فرزاد مجیدی را از عنوان آنالیزوری به سمت سرپرستی استقلال هدایت کردند که یک عنصر مهم و حمایتی از برادرش فرهاد در مجموعه آبی وجود داشته باشد.
دوم فضای رسانه‌ای را آماده کردند که مجیدی قصد دارد در بازی با گسترش فولاد برای تماشای بازی به ورزشگاه برود. بازی که طبقه دومش هم رایگان است و مطمئنا حامیان زیادی برای تشویق مجیدی و دیدن او از نزدیک به استادیوم خواهند آمد.
سوم اینکه اگر حتی یک درصد استقلال مقابل گسترش فولاد نتیجه نگیرد فضا برای سنجش افکار عمومی از همین مسابقه آزمایش شود که ایا مجیدی می‌تواند به نیمکت استقلال نزدیک شود یا خیر؟

مجیدی جانشین مظلومی؛ شایعه‌ای که «فعلا» تکذیب می‌شود

البته بهرام افشارزاده و مسئولان استقلال«فعلا» این موضوع را تکذیب می‌کنند و مردی خنثی مثل مظلومی هم درست مثل روزهایی که از او برنامه گرفتند و قلعه‌نویی را سرمربی استقلال کردند هیچ اعتراض و حرفی ندارد و فعلا فقط در حالی تشکر است! او کسی است که حتی در بحرانی ترین شرایط تیمش در نیم فصل و در حالی که فقط مهدی مومنی جذب این تیم شد از افشارزاده و هیات مدیره استقلال تشکر می‌کرد! مظلوئمی همین امسال در گفت‌و‌گویی مدعی شد دوست دارد مجیدی روزی سرمربی استقلال شود و این اظهار نظر خودش پالسی مثبت برای حضور مجیدی به جای مظلومی است که همانطور که در بالا اشاره شد شخصیتی معترض ندارد.
چیزی که مشخص است اینکه مسئولان استقلال با وجود اظهاراتشان از بازی‌های اخیر استقلال و نحوه امتیاز گیری این تیم(4 بازی 3 امتیاز) ناراضی هستند و امید دارند این تیم در بازی جمعه مقابل گسترش فولاد نتیجه بگیرد که اگر این اتفاق رخ ندهد باید منتظر آغاز تحرکات برای تغییرات در سرمربیگری این تیم بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن