تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819677590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ابد و یک روز» نمایش بخشی از واقعیت های جامعه/ درجه تب سینما در مشهد بالا رفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: ابد و یک روز در هشتمین شب از برگزاری جشنواره فلیم فجر مشهد برای علاقمندان به سینما در مشهد اکرن و با استقبال پرشور مخاطبان روبه رو شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد مقدس در هشتمین شب از برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد فیلم" ابد و یک روز" برای سینما دوستان مشهدی اکران شد که با استقبال پرشور مردم و هنرمندان مشهدی رو به رو شد.
ابد و یک روز که توانست در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 9 سیمرغ بلورین در بخش های مختلف را به خود اختصاص دهد این فیلم شامگاه سه شنبه در سانس های 17:30 ،19:30 و21:30 در سینما آفریقا اکران شد که با توجه به استقبال زیاد مخاطبان سانس فوق العاده در ساعت 23:30 برای اکران این فیلم در نظر گرفته شد.
این فیلم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و با هنرنمایی پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی، امیررضا فلاح است.
اعلام اکران این فیلم در سینما آفریقا سبب ایجاد صف های طولانی برای تهیه بلیت شده بود اکران این فیلم در آستانه روزهای پایانی جشنواره در مشهد در حالی صورت گرفت که روزهای گذشته تب سینمایی مشهدی های که با اکران های فلیم هایی که مورد استقبال قرار نگرفته پایین آمده بود اما اکران "ابد ...
[ مشاهده متن کامل خبر «ابد و یک روز» نمایش بخشی از واقعیت های جامعه/ درجه تب سینما در مشهد بالا رفت در خبرگزاری تسنیم ]
«ابد و یک روز» نمایش بخشی از واقعیت های جامعه/ درجه تب سینما در مشهد بالا رفت






چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن