تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819989829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادسازی 40 هکتار از اراضی حریم آجی چای با مشارکت شهرداری منطقه 6تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آزادسازی 40 هکتار از اراضی حریم آجی چای با مشارکت شهرداری منطقه 6تبریز از سوی سازمان آب منطقه ای آذربایجان شرقی و همکاری شهرداری منطقه 6 کلانشهر تبریز، عملیات آزادسازی 40 هکتار از اراضی حریم رودخانه ی آجی چای به اتمام رسید.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ بهمن ساعت 08:39

خبرگزاری پانا+آزادسازی 40 هکتار از اراضی حریم آجی چای با مشارکت شهرداری منطقه 6تبریز

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،  غلامرضا هاشمی مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح پروژه مسیرگشایی و لایروبی رودخانه آجی چای و آزادسازی اراضی حریم آن گفت: این پروژه با لایروبی مسیر رودخانه و مسیرگشایی بستر آن به عرض حدود 160 متر و ارتتفاع 2 متر صورت گرفته است.
به گفته وی، این پروژه به طول 80 کیلومتر با هدف مهار سیلاب ها و انتقال آب جاری این رود به سوی دریاچه ارومیه صورت گرفته است.
وی همچنین از آزادسازی تمام اراضی ملی تصرف شده در حریم این رودخانه خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه، با کمک شهرداری منطقه 6 کلانشهر تبریز بیش از 40 هکتار اراضی تصرف شده آزادسازی گردید.
محمدصادق پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته تاید کرد که با همکاری شهرداری، مطالعات لازم برای احداث کاربری های عمومی و تفریحی مانند: زمین فوتبال، زمین تنیس، پارک و حتی جمعه بازارهای خودرو و ... ارائه گردد.
سیاوش مکانی، شهردار منطقه 6 نیز گفت که این منطقه آمادگی دارد در صورت ارائه نقشه های اراضی آزادسازی شده از سوی سازمان آب منطقه ای، در اسرع وقت مطالعات لازم برای تعریف کاربری های لازم را اجرایی نماید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن