تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودسوزی یک کارگر ۳۰ ساله برای دیدار با روحانی؛ هر دو ناکام ماند!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معترضان خواستار تجمیع این شرکت برای بار دیگر هستند و از دولت می خواهند که با تزریق منابع مالی به شرکت، مانع از در هم پاشیدن آن شوند چراکه اوضاع مالی شرکت البرز شرقی به قدری وخیم شده که از مهرماه امسال تا کنون نتوانسته به تعهد پرداخت حقوق پرسنل خود عمل کند؛ بماند که اوضاع پیمانکاران به مراتب وخیم تر است و پرداختی های ایشان حدود ۷ ماه به تاخیر افتاده است.
در تجمع کارکنان و کارگران معادن شرکت البرز شرقی مقابل نهاد ریاست جمهوری، یکی از معترضان تلاش کرد با سوزاندن خود به دیدار رئیس جمهور نایل آید.
به گزارش «تابناک»، در این تجمع که ظهر امروز با حضور حدود 50 نفر از کارکنان و کارگران معادن شرکت البرز شرقی برگزار شد، معترضان خواستار پرداخت مطالبات دولت به این شرکت، آن هم در اسرع وقت شدند تا شاید به این وسیله مانع از انحلال و تعطیلی بزرگترین معدن زغال سنگ کشورمان شوند.
مهرداد غلامیان، معاون مالی اداری این شرکت که در جمع معترضان حضور داشت، با اشاره به مشکلاتی که طی دو سال گذشته برای مجموعه شان ایجاد شده، گفت: این شرکت در حال غرق شدن است و راه نجاتی برای آن به جز کمک دولت نیست. ما امروز مقابل درب ریاست جمهوری جمع شده ایم تا یک نفر به داد ما برسد، اما تاکنون هیچ کس توجهی به درخواست های ما نداشته است.
وی افزود: تاکنون هیچ پاسخی از سوی نهاد ریاست جمهوری دریافت نکرده ایم، فقط به ما اعلام کرده اند که یک گزارش به آنها ارائه کنیم، اما باید بگوییم با گزارش و نامه نگاری کار معدن البرز شرقی حل نخواهد شد.

این معدن پرسابقه از آن رو در شرف تعطیلی ...
[ مشاهده متن کامل خبر خودسوزی یک کارگر ۳۰ ساله برای دیدار با روحانی؛ هر دو ناکام ماند! در تابناک ]
خودسوزی یک کارگر ۳۰ ساله برای دیدار با روحانی؛ هر دو ناکام ماند!



خودسوزی یک کارگر ۳۰ ساله برای دیدار با روحانی؛ هر دو ناکام ماند!



خودسوزی یک کارگر ۳۰ ساله برای دیدار با روحانی؛ هر دو ناکام ماند!






چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن