تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819922702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران: بازی انتخاباتی تندروها در زمین اقتصاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران-ایرنا- روزنامه ایران روز چهارشنبه تیتر نخست خود را به خبری با عنوان « ارزیابی کارشناسان از هشدارهای معاون اول روحانی و تاکتیک فرار به جلو مخالفان دولت/ بازی انتخاباتی تندروها در زمین اقتصاد » اختصاص داد.
به گزارش ایرنا، ایران در بخشی از این خبر آورده است: با نزدیک شدن به روز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی،مخالفان دولت از سیاست جدید خود رونمایی کرده اند، سیاستی که به گفته برخی کارشناسان، نوعی «فرار به جلو» است.
برخی رسانه ها و شخصیت های حامی دولت های نهم و دهم در حالی تمرکز جدید خود را بر انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گذاشته و مدعی بروز فساد در دولت یازدهم شده اند که در دوره فعالیت دولت سابق بر انبوه فسادهای مالی چشم فرو بستند و پس از تشکیل پرونده های متعدد علیه دولتمردان مورد حمایت شان و حتی اثبات جرم و به زندان رفتن معاون اول و معاون اجرایی احمدی نژاد، در انتقاد از آن مفسدان و فساد فراگیر آن دوران، کلامی به زبان نرانده و سکوت را ترجیح داده اند.
براساس همین کارنامه سوء در فسادها و تخلفات مالی است که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در پاسخ به خبرسازی های نزدیکان و طرفداران دولت قبل تأکید کرده آنهایی باید شرمنده مردم باشند که بابک زنجانی درست کردند و دکل های نفتی را مفقود کردند.
ایران عکس نخست خود را به جشنواره ضیافت اقوام ایرانی در بزرگترین نمایشگاه گردشگری ...
[ مشاهده متن کامل خبر ایران: بازی انتخاباتی تندروها در زمین اقتصاد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن