تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820908011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس انجمن صنایع نساجی استان زنجان: ظرفیت خوب استان زنجان در صنعت نساجی / صنعت نساجی کشور توسط معضل قاچاق تهدید می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس انجمن صنایع نساجی استان زنجان:
ظرفیت خوب استان زنجان در صنعت نساجی / صنعت نساجی کشور توسط معضل قاچاق تهدید می‌شود
رئیس انجمن صنایع نساجی استان زنجان با اشاره به ظرفیت خوب استان زنجان در صنعت نساجی گفت: صنعت نساجی کشور توسط معضل قاچاق تهدید می‌شود.

خبرگزاری فارس: ظرفیت خوب استان زنجان در صنعت نساجی / صنعت نساجی کشور توسط معضل قاچاق تهدید می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سجاد نباتچیان سه‌شنبه شب در بیست و سومین جلسه شورای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: وضعیت صنعت نساجی در کشور نامناسب است. وی با اشاره اینکه در حال حاضر صنعت نساجی از سوی پدیده‌ای به نام قاچاق مورد آسیب قرار گرفته است، عنوان کرد: این در حالی است که موضوع قاچاق از سوی مسئولان به صورت جدی پیگیری نمی‌شود. رئیس انجمن صنایع نساجی استان زنجان با اشاره به حجم قابل توجه قاچاق البسه و پوشاک در کشور تصریح کرد: این قاچاق به صورت کانتینری انجام شده و عرضه کالاهای قاچاق در بازار فروش به راحتی امکان‌پذیر است. نباتچیان تاکید کرد: مسئولان و متولیان مبارزه با قاچاق در کشور در راستای حمایت از تولیدات داخلی و تولیدکنندگان موضوع مقابله با این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به صورت جدی دنبال کنند. وی با اشاره به اینکه صنعت نساجی در مقایسه با سایر صنایع ظرفیت بیشتری در زمینه اشتغالزایی دارد، گفت: در کشورهای هند، چین و بنگلادش در صنعت نساجی سرمایه‌گذاری‌های خوبی شده است. رئیس انجمن صنایع نساجی استان زنجان بر لزوم ورود ماشین‌آلات نوین و به روز و پیشرفته در بخش صنعت نساجی استان زنجان تاکید کرد: استان زنجان ظرفیت قابل توجهی در این صنعت دارد.

94/11/28 - 01:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن