تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردان 3برابر زنان گرفتار بیماری سنگ کلیه می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: رئیس انجمن اورولوژی ایران، اظهارداشت: شیوع بیماری سنگ کلیه در مردان بین 2 تا 3 برابر بیشتر از زنان بوده و در عین حال بیماری اذیت کننده، دردناک و با عوارض بسیاری است.
دکتر عباس بصیری با بیان اینکه بسیاری از مردان ایرانی به فکر سلامت خودشان نیستند از بیمه نبودن بسیاری از داروها و درمان های مختص مردان گلایه کرد و گفت: در حال حاضر پرمصرف ترین داروی پروستات پوشش بیمه ای ندارد.
وی هدف از برگزاری هفته سلامت مردان را جلب توجه مردان به بررسی وضعیت سلامت عمومی شان دانست و با اشاره به اینکه سن امید به زندگی در مردان نسبت به زنان کمتر است، اظهارداشت: مردان، کمتر به سلامت خودشان توجه می کنند و این در همه دنیا وجود دارد.
بصیری با اعلام اینکه در برنامه امسال روز ملی سلامت مردان به بیماری های جنسی توجه جدی شده است خاطرنشان کرد: این روز اهمیت بسزایی دارد که مردان امر پیشگیری را بیشتر رعایت کنند تا در صورت بروز علائمی از یک بیماری خاص خیلی سریع برای درمان مراجعه نمایند.
وی تاکید کرد: شیوع بیماری سنگ کلیه در مردان بین 2 تا 3 برابر بیشتر از خانم ها بوده و در عین حال بیماری اذیت کننده، دردناک و با ...
[ مشاهده متن کامل خبر مردان 3برابر زنان گرفتار بیماری سنگ کلیه می شوند در روزنامه مردم سالاری ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن