تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816479664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های رسانه ای در قزوین باید موجب ایجاد امید در مردم شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:
برنامه های رسانه ای در قزوین باید موجب ایجاد امید در مردم شود

رحیمی


شناسهٔ خبر: 3558709 - سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
استانها > قزوین

قزوین- رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: گزارش های ویژه انتخابات در رسانه ملی باید امیدآفرین و نشاط بخش باشد و به مشارکت حداکثری مردم کمک کند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ایوب رحیمی ظهر روز سه شنبه در بیست و هفتمین ستاد انتخابات استان قزوین با دستور کار گزارش فعالیت های صدا و سیما و آموزش و پرورش درحوزه انتخابات برگزار شد، به مدیران و برنامه سازان صدا و سیما توصیه کرد: مصاحبه ها و گزارش های این رسانه امیدآفرین و در جهت تقویت انسجام جامعه باشد. وی افزود: رسانه ها نباید مسائلی را مطرح کنند که که موجب اختلافات قومی و مذهبی شود بلکه باید در راستای مشارکت هرچه بیشتر مردم در پای صندوق های رای و افزایش شور و نشاط جامعه حرکت کنند. رحیمی تصریح کرد: صداوسیما رسانه ای تاثیرگذار و آئینه تمام نمای ملت است که باید برای مشارکت حداکثری جامعه در انتخابات و انعکاس مطلوب حضور ملت در پای صندوق های رای تلاش کند. معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه مردم به اخبار و برنامه های صدا و سیما اعتماد دارند، گفت: تلاش مدیران رسانه ملی جای تشکر دارد که توانسته اند رضایت و اعتماد عمومی را جلب کند. رحیمی با تاکید بر پیش بینی تمهیدات لازم برای پخش زنده تلویزیونی برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه، اظهارداشت: پخش زنده حضور مردم در پای صندوق های رای در روز رای گیری تاثیر مطلوبی دارد و لازم است در این زمینه هماهنگی شود. وی همچنین خواستار همکاری هرچه بیشتر شرکت مخابرات با صدا و سیما در خصوص پخش زنده برنامه های مربوط به انتخابات در روز هفتم اسفند ماه شد و گفت: در نشستی با حضور مدیران صداوسیما، مخابرات و مسئولان ستاد انتخابات و استانداری این موضوع بررسی می شود. وی همچنین خواستار آمادگی کامل آموزش و پرورش استان برای دراختیار گذاشتن امکانات و نیروهای مورد نیاز ستاد انتخابات شد و اظهار داشت: باید از ظرفیت این دستگاه برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنیم. رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در ادامه بر حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل کار خود در روز انتخابات تاکید کرد و گفت: این کار از آن جهت مورد تاکید است که در صورت نیاز ستاد انتخابات و برای رفع سریع هرگونه مشکل، به مدیران دسترسی داشته باشیم. رحیمی اظهار امیدواری کرد با تلاش همه مسئولان و رسانه ها، انتخابات هفتم اسفند ماه امسال نیز مانند یوم الله ۲۲ بهمن به حماسه ای دیگر برای میهن اسلامی تبدیل شود. در این نشست، ابوالفضل معصومی فر مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز قزوین با تشریح برنامه های ویژه انتخابات خواستار پیگیری مسئولان ستاد انتخابات به منظور رفع کمبودها و مشکلات احتمالی در زمینه پوشش تصویری و خبری این رویداد شدند.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این نشست، آمادگی این دستگاه برای همکاری با ستاد انتخابات را اعلام کرد و گفت: برای در اختیار گذاشتن امکانات و نیروهای خود به ستاد انتخابات استان آماده ایم. در ادامه نصرت الله علیرضایی مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: اعتماد مهمترین موضوعی است که رسانه ملی باید از آن پاسداری کند و لازمه حفظ و تقویت این اعتماد رعایت بی طرفی این رسانه در انتخابات است. وی با بیان اینکه رسانه ملی باید بر روی آرای خاموش و بی تفاوت نسبت به انتخابات تمرکز کند افزود: صدا و سیما در ایام نزدیک به انتخابات، تریبون آزاد به شکل سیّار در مناطق مختلف برای انعکاس نقطه نظر مردم را طراحی و راه اندازی کرده تا مردم، نظر و پیشنهاد خود را  درخصوص انتخابات و انتظار از نمایندگان مطرح و اعلان کنند که حرکت قابل تقدیری است. مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ادامه داد: از آنجا که صداوسیما یک رسانه ملی است باید نظر آن دسته از افرادی را هم که تمایل و رغبتی به شرکت در انتخابات ندارند، پخش و منعکس کند و به عنوان یک رسانه ملی بتواند آئینه واقعی جامعه باشد. وی گفت: صداوسیما از این بابت نباید هیچ ترس و واهمه ای داشته باشد چون بیان و انعکاس نقطه نظر و مواضع شهروندان می تواند اعتماد مردم را به نظام و این رسانه بیشتر کند. علیرضایی یادآورشد: رسانه ملی باید آئینه تمام نمای جامعه باشد و صداهای مختلف را منعکس کند و در نشست ها و میزگردهای انتخاباتی از کارشناسان و صاحب نظران گروههای مختلف سیاسی و فرهنگی استفاده کند تا شائبه جانبداری و طرفداری صداوسیما از یک جریان یا کاندیدای خاص در سطح جامعه مطرح نشود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری افزود: با توجه به اینکه در فضای تبلیغات رسمی نامزدهای انتخاباتی قرار داریم لازم است عناوین مجاز و غیر مجاز تبلیغات کاندیداها که مربوط به فصل ششم  قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد در سطح صداوسیما به شکل مناسبی منعکس و اطلاع رسانی شود تا مردم، نامزدها و هواداران شان به شکل بهتری در جریان فعالیت های قانونی و مجاز در زمینه تبلیغات انتخاباتی قرار گیرند.
 
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بیان کرد: کارت ویژه خبرنگاران برای حضور در شعب اخذ رای صادر خواهد شد لذا دراین خصوص لازم است اصحاب رسانه و خبر نسبت به معرفی خبرنگاران و عکاسان خود به همراه مدارک لازم اعلام شده جهت صدور کارت اقدام کنند.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن