تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819501998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از ۶۰ هزار اتباع خارجی از ۱۱۰ ملیت در استان قم ساکن هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان قم گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار اتباع خارجی در استان قم با بیش از ۱۱۰ ملیت زندگی می کنند و از این میان حدود ۱۲ هزار نفر از برادران ، عراقی هستند که روزانه بین ۲ هزارتا ۵ هزار زائر عراقی وارد قم می شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار کاظم مجتبایی در دیدار با فرمانده مرزبانی عراق که در استودیو خبر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: فرمانده مرزبانی کشور دوست و همسایه عراق سپهبد حامد عبدالله ابراهیم الحسینی را به استان قم شهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) را گرامی می داریم و خوش آمد عرض می کنم به ایشان و همه عزیزانی که ما امروز میزبان آن ها راداریم .
وی افزود: خوشحال هستیم از اینکه شهر کریمه اهل بیت میزبان شخصیتی،انقلابی ، شیعه و فرزند شهید و از یادگاران دفاع مبارزه با ظالمان است.
فرمانده انتظامی استان قم روابط دیرینه کشور بزرگ ایران و کشور عراق پیشینه بسیار روشن و باارزش دانست و افزود : بخصوص بعد از پیروزی ملت عراق و کنار گذاشتن دولت قبلی و این روابط در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بخصوص مرزی توسعه پیداکرده است و توجهی که هم مسئولان و زمامداران کشور ایران و همچنین مسئولان و زمامداران کشور عراق دارند قابل تقدیر است و می تواند یک خط روشنی برای ادامه این روابط باشد.
سردار مجتبایی بیان کرد: کشورهای اسلامی اعم از شیعه و ...
[ مشاهده متن کامل خبر بیش از ۶۰ هزار اتباع خارجی از ۱۱۰ ملیت در استان قم ساکن هستند در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن