تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از ۴۸۰۰ واحد مسکن مهر در گلستان افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: ۴ هزار و ۸۳۸ واحد مسکن مهر در استان گلستان با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، ابراهیم مبارک قدم، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز چهارشنبه 29 بهمن ماه شاهد افتتاح 4 هزار و 838 واحد مسکن مهر در استان گلستان به صورت متمرکز هستیم.
وی افزود: این واحدها در شهرهای کمتر و بیشتر از 25 هزار نفر جمعیت استان شامل آزادشهر، آق قلا، بندرترکمن، علی آباد کتول، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت افتتاح می شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: این واحدها شامل پروژه های 99 ساله، تفاهم نامه 3 جانبه، خودمالکان و بافت فرسوده است.
مبارک قدم گفت: درمجموع ساخت 52 هزار واحد مسکن مهر در تعهد استان گلستان بوده که تاکنون بیش از 42 هزار واحد برابر با 82 درصد تعهد افتتاح و به بهره برداری رسیداست.
به گفته وی، بیش از 5 هزار واحد از واحدهای باقیمانده پروژه ها متوقف و فاقد متقاضی است و امیدواریم با هماهنگی ها و پیگیری های انجام شده حدود 4 هزار و 600 واحد از پروژه های تعهد شده در شش ماهه اول سال 95 به پایان برسد.
مبارک قدم اظهار کرد: تاکنون 9 هزار و 953 میلیارد ریال تسهیلات دولتی و بیش از 8 هزار میلیارد ریال آورده ...
[ مشاهده متن کامل خبر بیش از ۴۸۰۰ واحد مسکن مهر در گلستان افتتاح می شود در خبرگزاری تسنیم ]
بیش از ۴۸۰۰ واحد مسکن مهر در گلستان افتتاح می شود






سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن