تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815600009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هرگونه القای ناتوانی داخلی در راستای اجرای پروژه نفوذ دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئله نفوذ بسیار مهم است و القای هرگونه ناتوانی داخلی و بیان ما نمی توانیم در راستای اجرای پروژه نفوذ دشمن است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند ، سردار سرتیپ سید محمد باقرزاده در مراسم یادواره شهدای گردان های 152 و 159 حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرستان نهاوند اظهار داشت: ملت ما نخواهند گذاشت که دستاوردهای امام و شهدا از بین برود و این راه را ادامه خواهند داد که نمونه بارز پایبندی به آرمان شهدا را در راهپیمایی امسال مشاهده کردیم.
وی گفت: مردم در 22 بهمن پیوندشان با ولایت و شهدا را نشان دادند که پیام این حضور را به آن هایی می گوییم که در یک موضع منفعلانه و باروحیه ای ضعیف دل به امریکا بستند و فکر می کنند که امریکا گره گشایی می کند.
مسئول کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما نگران وادادگان به آمریکا هستیم و پیام امروز شهدا این است که به وادادگان به امریکا و ساده لوحان در مقابل امریکا رأی ندهید.
وی عنوان کرد: مسئله نفوذ بسیار مهم است و امریکا می خواهد در انتخابات به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی و در افکار و ارکان نظام نفوذ کند و با وارد کردن افراد ساده لوح و کسانی که مرعوب امریکا هستند به بدنه نظام ضربه خود را بزند.
باقرزاده با اشاره به عملیات مقتدرانه سپاه در جزیره ...
[ مشاهده متن کامل خبر هرگونه القای ناتوانی داخلی در راستای اجرای پروژه نفوذ دشمن است در خبرگزاری تسنیم ]
هرگونه القای ناتوانی داخلی در راستای اجرای پروژه نفوذ دشمن است






سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن