تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812867647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت از کودکان سوری پناهجو به کتابخانه های کانادا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: تعدادی از کتابخانه های کانادا در طرحی، همزمان با روز جهانی اهدای کتاب به کودکان، اقدام به دعوت از کودکان سوری پناهجو در این کشور به بازدید از کتابخانه های کانادا کرده اند. فعالان این حرکت معتقدند که کتاب به کودک بحران زده شرایط بهتری را نوید می دهد.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ شعبه ملی دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان کانادا در طرحی جالب، اقدام به دعوت از کودکان سوری پناه جو در این کشور به همراه خوانواده هایشان برای بازدید از کتابخانه های عمومی برخی از شهرهای کانادا کرده است.
این اقدام همزمان با روز جهانی اهدای کتاب به کودکان انجام شده است. در این طرح، بروشوری به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و عربی طراحی و منتشر شده که به کودکان کمک می کند تا کتابخانه های مورد علاقه خود را بیابند و از کتاب های آنها استفاده کنند.
همچنین در این طرح، یک نسخه از کتاب تصویری بدون کلام «گل های پیاده رو» نیز به کودکان سوری اهدا شده است؛ کتابی که بدون استفاده از کلام، داستان دختری را روایت می کند که در طول مسیرش، گل های خودرو را جمع آوری می کند. این کتاب در جایزه گاورنر جنرال سال 2015 برگزیده شده است. در واقع این کتاب به کودکانی که زبان نمی دانند، کمک می کند تا بدون استفاده از کلام، معنا و محتوای کتاب را دریابند. 

این طرح از سوی برخی از فعالان در حوزه کودکان انجام شده و تاکنون کتابخانه های شهرهای تورنتو، ونکوور، ادمونتون و کبک در اجرای این ...
[ مشاهده متن کامل خبر دعوت از کودکان سوری پناهجو به کتابخانه های کانادا در خبرگزاری دانشجو ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن