تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815033335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر مرد سینما، مثل دختران دم بخت شد!


واضح آرشیو وب فارسی:ایران خبر: مثل دختران دم بخت شده امبازیگر سینما و تلویزیون گفت: دو سالی است که در هیچ پروژه ای حضور ندارم و کار نکرده ام در واقع مانند دختران دم بختی شده ام که منتظرم کسی به سراغم بیاید.
به گزارش ایران خبر ، حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون گفت: دو سالی است که در هیچ پروژه ای حضور ندارم و کار نکرده ام،در واقع مانند دختران دم بختی شده ام که منتظرم کسی به سراغم بیاید نمی دانم چرا این فضا پیش آمده است. 
وی افزود: این موضوع علاوه بر دلتنگی برای این فضا یک بازیگر را دچار مشکلات وحشتناک دیگری می کند که قابل بیان نیست زمانی با فیلم «معمای پلیسی» در سریالها حضور داشتم البته این اواخر "آقا احسان" که یک مولودرام خانوادگی بود نیز خیلی دیده شد اما دو سالی است که کار دیگری نکرده ام این را هم باید بگویم بازیگری علاوه بر علاقه من منبع درآمد و راه امرار و معاش من نیز محسوب می شود اما در چند وقت اخیر فقط از جیب خورده ام. 
این بازیگر خاطر نشان کرد: نمی دانم دلیل این موضوع چیست و باید از تهیه کنندگان و کارگردانان علت آن را پرسید اما می خواهم یک بار دیگر بر این موضوع تاکید کنم که من از تابستان سال گذشته در هیچ پروژ ه ای حضور نداشتم.
[ مشاهده متن کامل خبر بازیگر مرد سینما، مثل دختران دم بخت شد! در پایگاه خبری ایران خبر ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران خبر]
[مشاهده در: www.irankhabar.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن