تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819092389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادری که تصادفا پسرش را زیر گرفت!


واضح آرشیو وب فارسی:فرارو: در بازجویی پلیس مشخص شد که یک خانم به هنگام تمرین رانندگی تصادفا پسر سه ساله خودش را زیر گرفته و او را کشته است. 
به گزارش فرادید به نقل از اکسپرس، لیندسای ترنر، 34 ساله، مشغول مانور دادن با خودروی خانوادگی شان «سیتروئن C4 هاچبک» بود و قصد داشت این خودرو را در محوطه خط کشی شده پارکینگ پارک کند که به ناگهان پسرش « لیام » را زیر گرفت. لیام همراه با خواهرش در جلوی خانه مشغول بازی بود. 
استفان، پدر لیام، او را از زیر خودروی سیتروئن بیرون کشید و قصد داشت خودش لیام را به بیمارستان برساند که در میان راه آمبولانس سر رسید. 
لیام با بالگرد به بیمارستان دانشگاه نورویچ منتقل شد، اما به دلیل جراحات وارده در ناحیه سر جانش را از دست داد. آسیب های جدی و جبران ناپذیری به سر لیام وارد شده بود. 
پزشکی قانونی نورویچ در صحبت های انجام شده متوجه شد که خانم ترنر پیشتر پشت خودرو نشسته بود. در بررسی بعدی نیز مشخص شد که او گواهینامه رانندگی نداشته و خودروی آن در روز حادثه، 7 ژوئن، بیمه نبوده است .
خانم ترنر از شوهرش خواسته بوده تا کمی رانندگی به او یاد دهد. در آن روز، خانم ترنر تلاش کرده تا خودرو ...
[ مشاهده متن کامل خبر مادری که تصادفا پسرش را زیر گرفت! در پایگاه خبری تحلیلی فرارو ]
مادری که تصادفا پسرش را زیر گرفت!



مادری که تصادفا پسرش را زیر گرفت!






سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرارو]
[مشاهده در: www.fararu.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن