تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای حمایت از نشریات دانشجویی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از حمایت از نشریات دانشجویی توسط این معاونت خبر داد و گفت: مرکز مطالعات فرهنگی رسانه می تواند آموزش های تخصصی به نشریات دانشجویی برگزیده دانشگاه تهران ارائه کند.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حسین انتظامی در مراسم اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه تهران گفت: خوشحالم که بعد از یازده سال و به همت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران این جشنواره به طور مجدد برگزار شد و مطمئن هستم که این رخداد تاثیر بسیاری در پویایی فعالان نشریات دانشجویی خواهد داشت.
وی با اشاره به اتمام فرآیند تعیین رتبه مطبوعات و خبرگزاری های کشور در این وزارتخانه گفت: رتبه بندی مطبوعات حرکت رو به رشد خوبی است که می تواند به حوزه هایی مانند حمایت و مخاطب شناسی وصل شود.
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد عنوان کرد: رتبه بندی مطبوعات الهام بخش است، چراکه شاخص ها مشخص است و درجه رسیدن به آنها در حوزه رقابت، می تواند رشد کیفی را فراهم کند و خروجی آن را به جشنواره ها وصل کند.
انتظامی بر لزوم تبیین درست شاخص های ارزیابی رسانه ها تاکید کرد و افزود: بهتر است شاخص های دارای رتبه کمی در دوره ارزیابی تعریف و رسما اعلام شود.
وی تاکید کرد: در کشور ۱۵۰ روزنامه در تمامی زمینه ها وجود دارد و طبق ۲۵ شاخص متفاوتی که خود مطبوعات و بدون دخالت دولت تعریف کرده اند، هر شش ماه یکبار با تعریف مجدد ...
[ مشاهده متن کامل خبر آمادگی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای حمایت از نشریات دانشجویی در خبرگزاری دانشجو ]
آمادگی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای حمایت از نشریات دانشجویی






سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن