تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821139535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران تنها کشوری است که توانست اشک آمریکا را درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: امام جمعه آشخانه گفت:ایران تنها کشوری است که توانست اشک آمریکا را درآورد.پاسداران این ملت توانستند با به اسارت بردن ملوانان آمریکا اشک آنان را دربیاورند.
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده امام جمعه آشخانه در سخنرانی 22 بهمن گفت:تمام هدف های مادی و معنوی پیامبران خارج کردن مردم از ظلمات جهل به سوی دانش و دانایی است.
وی ادامه داد: قرآن می گوید ملت آزاده باید همیشه در نور زندگی کند.
احمدزاده تاکید کرد:در زمان شاه خائن ،او تلاش می کرد تا ما را به ظلمت و فساد ببرد و بگذارد تا در همان فضای مسموم زندگی کنیم.
وی ادامه داد:امروز ما در سایه وحدت و ولایت فقیه در سالی که به نام همدلی دولت و ملت نامگذاری شده است می توانیم با همدلی و هم زبانی توفیقات زیادی به دست بیاوریم.
امام جمعه آشخانه بیان داشت:استکبار سعی می کند برای ما مزاحمت ایجاد کند ولی به شکر خدا با هدایت های رهبری و تلاش تیم مذاکره کننده مسئله هسته ای کشور حل شد.
وی ادامه داد: باید مراقب پسابرجام باشیم. مبادا بازارهای ما پر شود با کالاهای خارجی .اگر مبادله ای هست باید تکنولوژی آن را هم به ما بدهند.
احمدزاده ابراز کرد:ایران تنها کشوری است که توانست اشک آمریکا را درآورد.پاسداران این ملت توانستند با به اسارت بردن ملوانان آمریکا اشک آنان را دربیاورند.
...
[ مشاهده متن کامل خبر ایران تنها کشوری است که توانست اشک آمریکا را درآورد در خبرگزاری بسیج ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن