تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804011390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رم - رئال؛ بازگشت زیدان به لیگ قهرمانان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
رم - رئال؛ بازگشت زیدان به لیگ قهرمانان




رئال‌مادرید در حالی چهارشنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دیدار رم می‌رود که سرمربی کهکشانی‌ها جدی‌ترین آزمونش را تجربه خواهد کرد.





خبرگزاری تسنیم: رئال‌مادرید در حالی چهارشنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دیدار رم می‌رود که سرمربی کهکشانی‌ها جدی‌ترین آزمونش را تجربه خواهد کرد.

دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب با دو دیدار همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران پیگیری می‌شود که در یکی از این بازی‌ها خنت بلژیک پذیرای ولفسبورگ آلمان است و در بازی دیگر رئال‌مادرید میهمان رم خواهد بود.

رئال‌مادرید در حالی راهی رم می‌شود که زین‌الدین زیدان، اولین مربیگری‌اش را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه خواهد کرد. زیدان پیش از این بارها در لیگ قهرمانان بازی کرده که به یادماندنی‌ترین صحنه از وی، گلی بود که با ضربه‌ای زیبا در فینال لیگ قهرمانان اروپا در گلاسکو به تور دروازه بایرلورکوزن دوخت.

شاگردان زیدان شنبه شب در هفته بیست‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا در دیداری خانگی با نتیجه 4 بر 2 از سد اتلتیک بیلیائو گذشتند و در رده سوم این رقابت‌ها هستند. در مقابل رم، جمعه شب در هفته بیست‌و‌پنجم سری A با نتیجه 3 بر یک میهمانش، کارپی را از پیش رو برداشت. آنها در رده چهارم این رقابت‌ها هستند.

رم در حالی انتظار کهکشانی‌ها را می‌کشد که پس از اخراج رودی گارسیا، لوچانو اسپالتی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. اسپالتی پیش از این سابقه شکست رئال را در لیگ قهرمانان اروپا با جاولوروسی دارد.

دو تیم رئال‌مادرید و رم پیش از این هشت بار در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند که سهم نماینده اسپانیا چهار برد، سهم جالورسی 3 برد بوده و یک بازی هم به تساوی انجامیده است.

تازه‌ترین تقابل دو تیم به بازی‌های پیش‌فصل برمی‌گردد که در ماه جولای 2015، رئال‌مادرید به سرمربیگری رافائل بنیتس پس از تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی در ضربات پنالتی 7 بر 6 مغلوب رم شدند. آخرین بازی رسمی دو تیم هم به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 08-2007 برمی‌گردد که رم تحتِ هدایت اسپالتی در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه مشابه 2 بر یک (در مجموع 4 بر 2) مادریدی‌ها را حذف کرد.

رم در این بازی به دنبال این است که با شکست نایب‌قهرمان فصل گذشته لالیگا برای نخستین بار پس از سال 2008 به مرحله یک‌چهارم نهایی معتبرترین مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا راه پیدا کند. جالوروسی در حالی پس از بارسلونا به عنوان تیم دوم گروه E لیگ قهرمانان به این مرحله راه یافت که در مرحله گروهی تنها یک پیروزی (برتری خانگی 3 بر 2 مقابل بایرلورکوزن) کسب کرد.

رمی‌ها در بین تیم‌های راه یافته به جمع 16 تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان بدترین خط دفاعی را دارند. جالوروسی که در مرحله گروهی با نتیجه تحقیرآمیز 6 بر یک مقابل بارسا تن به شکست دادند، در مرحله گروهی 16 بار دروازه‌شان باز شد.

جالوروسی در بازی‌های خانگی‌اش در تقابل با تیم‌های اسپانیایی آمار 6 پیروزی، یک تساوی و پنج شکست دارد. آنها در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر نمایندگان اسپانیایی دو بار پیروز شده‌اند و 3 بار هم باخته‌اند. در سویی دیگر رئال‌مادرید که به عنوان صدرنشین گروه A به این مرحله راه یافته، به دنبال این است تا با شکست رم، ششمین حضور متوالی خود در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

قهرمان 10 دوره اروپا یکی از دو تیمی است که بدون شکست از مرحله گروهی صعود کرده است. آنها آخرین باری که به مصاف یک تیم ایتالیایی رفتند مربوط به مرحله نیمه‌نهایی همین رقابت‌ها در فصل گذشته می‌شود که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 از رسیدن به فینال بازماندند.

رئال‌مادرید در هشت تقابل اخیرش در خانه نمایندگان ایتالیا به پیروزی نرسیده و رکورد 4 تساوی و 4 باخت به نامش به ثبت رسیده است. سفیدپوشان مادریدی همچنین در هشت تقابل اخیر (مجموع دو بازی رفت و برگشت) مغلوب نمایندگان سری A ایتالیا شده‌اند و آخرین بردشان به فصل 88-1987 در پیروزی 3 بر یک در دو بازی رفت و برگشت مقابل ناپولی بازمی‌گردد.

همچنین امشب (سه‌شنبه) در شب اول از دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار به شرح زیر برگزار می‌شود:

23:15 پاری‌سن‌ژرمن- چلسی

23:15 بنفیکا- زنیت






تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن