تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821133532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش لژیونر ایرانی به استفعای کی روش


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
واکنش لژیونر ایرانی به استفعای کی روش




مهاجم تیم ملی ایران این روزها در لیگ یونان می درخشد، انصاری فرد در بازی روز قبل پانیونیوس توانست هفتمین گل خود را برای این تیم در سوپر لیگ یونان به ثمر برساند و باعث تساوی و امتیاز گرفتن تیمش شود.





ورزش سه: مهاجم تیم ملی ایران این روزها در لیگ یونان می درخشد، انصاری فرد در بازی روز قبل پانیونیوس توانست هفتمین گل خود را برای این تیم در سوپر لیگ یونان به ثمر برساند و باعث تساوی و امتیاز گرفتن تیمش شود.

کریم انصاری فرد در رابطه استعفای کارلوس کی روش و مسائل حول این اتفاق با "ورزش سه" گفتگو کرد که در ادامه می خوانید.

مشکلاتی داریم که عجیب به نظر می آید

به نظر من در این رابطه بحث پول و قرارداد جداست، اکنون دعوا سر چیزهای دیگر است، ما در حال حاضر مشکلاتی داریم که بسیار عجیب به نظر می رسد، ما مشکلاتی همچون لباس و زمین داریم که با توجه به نام ایران و غنی بودن کشورمان بسیار عجیب به نظر می رسد. خداراشکر همه چیز در کشور ما مهیاست اما می بینیم که ما مسائلی همچون زمین و لباس داریم که بسیار سطح پایین به نظر می آید.

چند ماه دیگر بازی های اصلی شروع می شود

 در روزهایی که تیم ملی نیاز به آرامش دارد و بازیکنان باید در فضای خوبی باشند تا موقعیت حساس مربوط به بازی های مقدماتی را از سر بگذرانند، این اتفاقات پیش می آید. 4، 5 ماه دیگر بازی های اصلی شروع می شود و همه می دانند حتی یک مساوی هم در آن بازی ها اهمیت ویژه ای دارد.

حتی یک امتیاز هم مهم است

این موضوع که ما الان به دنبال این باشیم که کی روش استعفا بدهد و مربی دیگری بیاید یا نیاید باعث می شود تا یکسری از امتیازات را در بازی های دور رفت از دست بدهیم. این اتفاق، اصلا برای فوتبال کشورمان خوب نیست، من در دوره قبلی جام جهانی تجربه ای داشتم و می دانم که حتی یک امتیاز هم در این بازی ها مهم است. در آخر دیدارها همان یک امتیاز و یا یک مساوی هم می تواند در صعود مهم باشد.

به جام جهانی برویم همه سود می برند

وقتی تیم ملی به جام جهانی رفت همه دیدند که چقدر کشور و فوتبال ما از این موضوع سود بردند. تیم های دیگر اکنون آرزو دارند که با تیم ملی ایران بازی کنند. به دلیل اعتبار بین المللی که فوتبال ما پیدا کرده است خیلی از تیم ها علاقه مند به بازی دوستانه با تیم ما هستند و همه می دانند که حضور در جام جهانی در تثبیت چهره بین المللی ما بسیار مهم و موثر بود. مطمئن باشید به جام جهانی بعدی هم برویم بازهم چه فوتبالی و چه غیرفوتبالی به نفع کشور ما خواهد شد، همانطور که در بازی های قبلی دیدیم با حضور در ویترین فوتبال دنیا، کشورمان بیشتر دیده شد.

استعفای کی روش در نهایت به ضرر ما تمام می شود

امیدوارم این ماجرا هم سریعتر ختم به خیر شود و آقایان کمی فوتبالی به این مسائل نگاه کنند و مصالح ملی و منافع فوتبال ایران را در نظر بگیرند، در نهایت کسی صاحب فوتبال این مملکت نیست و منافع ایران از همه چیز واجب تر است، در این فوتبال همه می آیند و می روند، این فوتبال نه برای کریم انصاری فرد است نه برای کی روش و نه برای شخص دیگری اما حرف من این است چرا نباید از دانش و تجربیات یک مربی بزرگ مانند کارلوس کی روش استفاده کنیم؟ اتفاقا باید بستر استفاده بیشتر ما از دانش ایشان فراهم شود و باید بدانیم اتفاقاتی مانند استعفای او در نهایت برای فوتبال ایران گران تمام خواهد شد.






تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن