تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820877682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجادله برای صندلی دیوان عالی آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: مرگ آنتونین اسکالیا، قاضی دیوان عالی آمریکا به یک تنش سیاسی میان جمهوریخواهان و دموکرات ها در این کشور تبدیل شده است.
به دستور باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، تمامی پرچم ها در این کشور به حالت نیمه برافراشته درآمده اما بحث انتخاب جانشین وی که از اختیارات رئیس جمهوری آمریکاست محافل سیاسی و حتی مناظرات نامزدهای انتخاباتی مقدماتی را تحت تاثیر قرار داده است.
قاضی متوفی دیوان عالی آمریکا به جبه? محافظه کاران در این کشور تعلق داشت و از مخالفان سرسخت قانونی کردن سقط جنین و حقوق همجنس گراها در این کشور بود. جمهوریخواهان معتقدند که باراک اوباما با توجه به مدت کم باقیمانده از دور? ریاست جمهوری حق انتخاب فرد جدیدی به جای وی را ندارد.
بلافاصله پس از مرگ وی، میچ مک کانل، رئیس جمهوریخواه سنای آمریکا با بیان اینکه جانشین وی را باید رئیس جمهوری آیند? آمریکا تعیین کند، نشان داده است که در صورت انتخاب قاضی جدید توسط باراک اوباما ممکن است کنگر? این کشور که اکثریت آن با جمهوریخواهان است از تایید وی خودداری کند.
تد کروز، نامزد محافظه کار افراطی جمهوریخواه از سنای آمریکا خواسته است از انتخاب جانشین ...
[ مشاهده متن کامل خبر مجادله برای صندلی دیوان عالی آمریکا در روزنامه مردم سالاری ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن