تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816936880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/واليبال انتخابي المپيك - ژاپن/ ايتاليا؛ همه چيز درباره‌ي تيمي كه همه را نقره داغ كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /واليبال انتخابي المپيك - ژاپن/ ايتاليا؛ همه چيز درباره‌ي تيمي كه همه را نقره داغ كرد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

آنهايي كه گيم چهارم ديدار تيم‌هاي ايتاليا و ژاپن را ديدند، مي‌توانند به خوبي به كسب عنوان قهرماني تنها تيم اروپايي حاضر در مسابقات آسيايي ژاپن صحه بگذارند، تيمي كه قهرماني را از دهان شيري درآورد كه تشويق بيش از ده هزار تماشاگر را در كنارش مي‌ديد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بررسي تيم‌هاي حاضر در مسابقات انتخابي المپيك در منطقه‌ي آسيا قضاوت درمورد عملكرد هشت تيم حاضر را آسان‌تر مي‌كند، تيم‌هايي كه در ابتدا هر يك به يك اندازه براي صعود به المپيك شانس داشتند اما در نهايت اين ايتاليا و ژاپن بودند كه بليت سفر به پكن را براي خود رزرو كردند.

نخستين موفقيت تيم ملي واليبال مردان ايتاليا به كسب مدال برنز در رقابت‌هاي قهرماني اروپا در سال 1948 برمي‌گردد. در اوايل دهه‌ي هفتاد و پس از كسب مدال طلا در بازي‌هاي جهاني دانشجويان كه در تورين برگزار شد، ايتاليا همواره جزو تيم‌هاي رده بالاي واليبال جهان بوده است. از سال 1976 به بعد آنها در تمامي ميادين المپيك حضور داشته‌اند. آنها سپس در سال 1984 برنز رقابت‌هاي المپيك را در شهر لس‌آنجلس آمريكا و تحت هداي "سيلوانو پراندي" بدست آورند.

در سال 1989 لاجوردي پوشان ايتاليا تحت رهبري خوليو ولاسكو سريال موفقيت‌هاي زياد خود را آغاز كردند. در آن سال آنها نخستين مقام اروپايي خود را در شهر استكهلم سوئد و دومين مقام جهاني خود را در جام جهاني ژاپن بدست آوردند.

پس از كسب مقام‌هاي گوناگون در اواخر دهه‌ي 90، ايتاليا با هدايت به‌به‌توي برزيلي نقش عمده‌اي را در مسابقات جهاني واليبال ايفا كرد. آنها مقام اول ليگ جهاني مسكو را بدست آوردند و در مسابقات اروپايي آيندهوون هلند هم مدال برنز را از آن خود كردند. در اوايل سال 1999 تغيير جديدي ايجاد شد و با آمدن "آندره آناستازي" روي نيمكت مربي‌گري ايتاليا‌يي‌ها كار براي آنها با پيروزي آغاز شد.

در ماردل پلاتا، ايتاليا براي هفتمين بار عنوان قهرماني ليگ جهاني را بدست آورد. اين تيم در وين هم با عبور از سد روسيه چهارمين عنوان قهرماني اروپايي خود را بدست آورد و در جام جهاني توكيو آنها مدال برنز را بدست آورده و عازم رقابت‌هاي المپيك شدند.

در رقابت‌هاي سال 2000 ليگ جهاني ايتاليا با شكست دوباره‌ي روسيه هشتمين مدال طلاي جهان خود را بدست آورد. مدال برنز بازي‌هاي المپيك سيدني هم سهم لاجوردي‌پوشان ايتاليا شد. در سال 2001 دو مدال نقره ديگر از آن ايتاليايي‌ها شد، يكي در رقابت‌هاي ليگ جهاني و ديگري در رقابت‌هاي قهرماني اروپا در سال 2002 هم آنها مقام چهارم قهرماني اروپا و پنجم ليگ جهاني را بدست آوردند.

سال 2003 با مربي‌گري "جيان پائولو مونتالي" آغاز شد تا ايتاليا مقام سوم ليگ جهاني، مدال طلاي قهرماني اروپا و مقام دومي جهان را از آن خود كردند.

در سال 2004 ايتاليا مدال نقره ليگ جهاني و مدال نقره بازي‌هاي المپيك آتن را قبل از كسب مدال طلاي قهرماني اروپا در همان سال بدست آورد. از آن پس هيچ مدال ديگري از آن ايتاليا نشد تا در پايان سال 2007 آناستازي براي برطرف كردن مشكلات باز هم روي نيمكت مربي‌گري ايتاليا بازگشت. تا به همراه بازيكنان و مردم واليبالدوست آتزوري جشن صعود به المپيك را با كسب 7 پيروزي در هفت ديدار برپا كند.

او مربي‌گري را از سال 1999 به عنوان نوزدهمين مربي تاريخ تيم ملي ايتاليا در طول مسابقات ليگ جهاني آغاز كرد. نخستين فصل او به عنوان سرمربي مقام‌هاي متعددي را به همراه داشت. عناويني همچون كسب رتبه‌ي اول در مسابقات ليگ جهاني در ماردل پلاتا، كسب مقام اول در مسابقات قهرماني اروپا در وين و كسب مقام سومي مسابقات جام جهاني در ژاپن كه باعث راهيابي ايتاليا به بازي‌هاي المپيك سيدني شد.

در سال 2000 دومين فصل او به عنوان سرمربي ايتاليا آغاز شد. وي توانست عنوان قهرماني ليگ جهاني در روتردام هلند و مدال برنز المپيك سيدني را بدست آورد.

سال 2001 يك سال فوق‌العاده براي آناستازي بود كه دو مدال نقره در بازي‌هاي جهاني و سپس قهرماني اروپا را براي وي دربر داشت. سپس او در سال 2002 و پس از اينكه ايتاليا به مقام پنجم رقابت‌هاي جهاني آرژانتين دست يافت، از سمت خود كناره‌گيري كرد.

از سال 2006 تا 2007 او رهبري تيم ملي اسپانيا را به عهده داشت و توانست به همراه اين تيم به مقام قهرماني اروپا،‌در سال 2007 در مسكو برساند. در شانزدهم اكتبر 2007 فدراسيون واليبال ايتاليا آناستازي را مجددا به سمت مربي‌گري تيم ملي تا رقابت‌هاي جهاني 2010 برگزيد.

"لوئيجي مستر آنجلو"ي 33 ساله، "لوريس مانيا"ي 29 ساله، "والريو ورمليو"ي 32 ساله، "متئو مارتينو"ي 22 ساله، "هريستو زلاتانوف" 32 ساله، "آلساندرو في"ي 30 ساله و "امانوئله بيرارلي"ي 27 ساله هفت بازيكن اصلي تيم ملي ايتاليا در اين دوره از مسابقات بودند. آنها در كنار "مائورو گاووتو"، "ماركو مئوني"، "الساندرو پاپاروني"، "آلبرتو سي‌سولا" و "بيگور بولنتا" تيم ملي واليبال ايتاليا را به مقام قهرماني رقابت‌هاي انتخابي المپيك پكن رساندند.

تيم ملي واليبال ايتاليا در مجموع هفت ديدار خود، هفت پيروزي را مقابل تيم‌هاي حاضر در اين دوره از مسابقات بدست آوردند. ايتاليايي‌ها در ديدار سخت و نفس‌گير نخست خود در اين دوره از مسابقات و در حالي كه دو بر يك از تيم ژاپن عقب بودند، در نهايت سه بر دو به پيروزي رسيدند تا گام اول را در حضور بيش از ده هزار تماشاگر حاضر در سالن متروپوليتن محكم بردارند.

ايتاليايي‌ها در ديدار دوم خود كره‌ي جنوبي را سه بر صفر از پيش رو برداشتند. آنها اين نتيجه را در ديدار خود مقابل استراليا تكرار كردند و سپس الجزاير را نيز در سه ست پياپي مغلوب كردند.

ايتاليا در تاريخ ششم جون در دومين ديدار آنروز مسابقات سه بر صفر تيم ملي ايران را از پيش رو برداشتند تا شانس صعود خود را دو روز پيش از پايان مسابقات به حداكثر برسانند.

ايتاليا دو ديدار پاياني خود را مقابل تايلند و آرژانتين با پيروزي‌هاي سه بر صفر و سه بر دو به پايان رساند تا جشن صعود به رقابت‌هاي المپيك پكن را برپا كرده باشد.

تيم ملي واليبال ايتاليا به عنوان نخستين تيم و با كسب 14 امتياز از هفت ديدار جواز حضور در بازي‌هاي المپيك پكن را از آن خود كرد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 382]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن