تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820860031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام پروژه روشنایی قروق تالش با نصب دو برج نوری


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از اتمام پروژه روشنایی قروق تالش با نصب دو برج نوری خبر داد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مریان خبر  ، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از اتمام پروژه روشنایی قروق تالش با نصب دو برج نوری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛ کیانوش لیاقت ورز در تشریح این خبر اظهار داشت: پروژه روشنایی قروق تالش با اعتباری بالغ بر 470میلیون ریال از محل اعتبارات ملی سال مالی93، با نصب دو برج نوری 20 متری در ساحل قروق به پایان رسید.
وی با بیان اینکه تحویل موقت پروژه مذکور با حضور مسئول نمایندگی شهرستان تالش، نماینده شهرداری و پیمانکار پروژه در محل پروژه انجام شده، اذعان داشت:با اجرای این پروژه ارزشمند، تامین زیرساخت محور انزلی- آستارا محقق گردید.
لیاقت ورز بهره برداری از پروژه روشنایی قروق تالش را موجب توسعه شهری و در نتیجه رونق گردشگری این شهرستان خواند و افزود: توجه به زیرساخت های شهری می تواند نقطه آغازی برای حضور سرمایه گذار بخش خصوصی و نیز رقبت افزایی برای فراهم نمودن امکانات تفریحی و رفاهی باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای شکوفایی ...
[ مشاهده متن کامل خبر اتمام پروژه روشنایی قروق تالش با نصب دو برج نوری در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
اتمام پروژه روشنایی قروق تالش با نصب دو برج نوری






دوشنبه ، ۲۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن