تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817173996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفتگوي اختصاصي مهر با سجادي:نقش دايي در انتخاب تيم آينده غيرقابل انكار است / سرمربي فقط خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گفتگوي اختصاصي مهر با سجادي:نقش دايي در انتخاب تيم آينده غيرقابل انكار است / سرمربي فقط خارجي
مديرعامل جديد باشگاه سايپا در گفتگوي اختصاصي با مهر از برنامه ريزي و هدفگذاري براي تبديل شدن سايپا به يك باشگاه الگو در ورزش كشور ياد كرد و گفت: در كنار توجه به ابعاد قهرماني و كمك به تيم هاي ملي، با جديت ترويج اهداف فرهنگي و اخلاقي در ورزش كشور را دنبال مي كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد حميد سجادي كه درست 15روز پيش ازسوي مهرداد بذرباش مديرعامل گروه صنعتي سايپا درباشگاه فرهنگي - ورزشي سايپا جايگزين مهرداد هاشمي شد درنخستين گفتگوي تفصلي خود با رسانه هاي گروهي اهداف، چشم اندازها و استراتژي آينده باشگاه سايپا را ترسيم كرد.

سجادي دونده ديروز رشته استقامت تيم ملي، امروزبا مدرك دكتري تربيت بدني ازجمله مديران جوان وخوشنام ورزش كشور است كه با توجه به سوابق قهرماني، تحصيلات و تجربيات اجرايي ورزش بايد حضور چنين مديري را در باشگاه متمول و با امكانات سايپا انتخابي ارزشمند و حساب شده تلقي كرد.

سيد حميد سجادي پس از پايان دوران طولاني قهرماني درتيم ملي دووميداني با وجود برخي نامرادي ها و بي مهري ها ازسوي مسئولان وقت فدراسيون دووميداني كه او را از صحنه ورزش دور كرد ولي هرگز باعث نشد تا رشته مورد علاقه اش را فراموش كند و ضعف مديرانش را نبيند.

در تمام سالهاي انزواي سجادي از ورزش، انتقادات صريح و بي پرده در كنار نقدهاي دلسوزانه از فدراسيون، وي را به چهره اي منتقد در جامعه دووميداني تبديل كرد، بطوري كه از وي همواره به عنوان جبهه "اپوزسيون" فدراسيون كفاشيان ياد مي شد.

سجادي امروز در جايگاه مدير ورزشي يك باشگاه بزرگ كه سابقه قهرماني در ليگ برتر را يدك مي كشد، نگاه كاملا متفاوتي به ورزش كشور دارد و تنگناها و محدوديت هاي اجرايي مديران ورزشي برايش بيشترقابل لمس است و شايد به همين خاطراست كه مي گويد :" آن زمان از ديد يك ورزشكار ملي و بيشتر از سر دلسوزي مي خواستم تا امكانات بيشتري به قهرمانان دووميداني اختصاص پيدا كند و امروز در جايگاه يك مدير مي بينم كه برآورده كردن اين انتظارات ساده نيست. انتظارات بالاست و امكانات محدود. اما با همه كمبودها مي شود بهتر از اين كاركرد .
من سالها خاك ورزش را خوردم و طعم تلخ محروميت ها را چشيدم ... درد ورزشكار را مي فهمم . به ميز و صندلي ام نچسبيده ام . مي خواهم آرزوهايي كه ديروز در لباس تيم ملي داشتم و هرگز برايم محقق نشد را براي قهرمانان نسل جوان امروز و فردا مهيا كنم . با هيئت مديره سايپا عهد و پيمان بستم كه سايپا به يك باشگاه الگو تبديل شود. مي دانم كارسختي دارم ولي آماده ام كه كاركنم ... من دونده استقامتم..." .

گفتگوي مهر با مديرعامل باشگاه سايپا را در زير مي خوانيد:

* گروه ورزشي مهر : مهمترين سئوالي كه بعد از حضورعلي دايي در هيئت مديره باشگاه سايپا مطرح مي شود، وضعيت سرمربي فصل آينده است. گزينه داخلي يا خارجي؟ چه كسي سرمربي سايپا مي شود؟

- حميد سجادي: روي گزينه هاي مختلفي بررسي كرديم و قراراست دوشنبه آينده و پس از نشست هيئت مديره گزينه نهايي را معرفي كنيم.

* مربي ايراني يا خارجي؟
- گزينه اصلي ما مربي آلماني است . اين موضوع را درهيئت مديره مطرح كردم و آنها هم استقبال كردند. آلمان جزو كشورهاي پيشرفته ورزش جهان است و خودم هم روي ورزش اين كشورتحقيقات كاملي داشتم. تصورمي كنم مربي آلماني به رشد فني و كيفي باشگاه بيشتر كمك مي كند.

* از"ورنر لورانت" به عنوان يكي از گزينه هاي مورد نظر شما اسم مي برند؟
- اصلا ، هيچ مذاكره اي با لورانت نداشتيم.

* با توجه به اينكه بازيهاي سايپا درمرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان از شهريور شروع مي شود ، فكر نمي كنيد كمي زمان را از دست داده ايد؟
- شايد يكي از دلايلش اين باشد كه نمي خواهيم عجولانه تصميم بگيريم . در اين مدت از مشورت خيلي ها استفاده كرديم تا بهترين انتخاب را داشته باشيم. نمي خواهيم تصميمي بگيريم كه موقعيت فوتبالي باشگاه را دچار مخاطره كند.

* مي گويند علي دايي در انتخاب سرمربي سايپا نقش تعيين كننده اي دارد؟
- بنده شخصا ازآقاي دايي خواستم تا از ارتباطي كه با مربيان آلماني دارد براي انتخاب يك مربي خوب استفاده كند و الحق ايشان هم با وجود تمام مشغله هايي كه در تيم ملي دارند ، به خاطرتعصبي كه به سايپا دارند به ما كمك كردند.

* درانتخاب بازيكنان فصل آينده چطور؟ دايي دراين زمينه هم به شما همفكري مي دهد ؟
- تنها درحد تجزيه و تحليل بازيكناني كه مد نظرباشگاه هستند ولي اينكه بازيكنان را انتخاب كنند، نه.

* در تعيين قراردادها چطور؟
- نه اصلا چنين چيزي نيست. دايي با وجود اينكه عضوغيرموظف هيئت مديره هستند اما تاكنون بيشترين همفكري و كمك مشورتي را با من داشتند و با توجه به اينكه بايد تيم قوي را براي ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتركنيم ، مشاوره ايشان براي ما غنيمتي است. فراموش نكنيد كه دايي فصل گذشته با سايپا قهرمان ليگ شد و امسال در ليگ قهرمانان هم كارنامه موفق داشته و منطقي نيست كه بدون همفكري با او بخواهيم تيم آينده را ببنديم.

* مي گويند يكي از شروط دايي براي حضور درهيئت مديره سايپا ، ادامه عضويت مهرداد هاشمي درهيئت مديره بوده و بركناري وي موجبات دلخوري دايي در جلسه معارفه را فراهم كرده؟
- اينها شايعه است. حتي من شنيدم كه گفته بودند به همين خاطر در جلسه معارفه دايي جلسه را ترك كرده كه هيچكدام از اين اتفاقات صحت ندارد و هرگز دايي به خاطر چنين شرطي را مطرح نكردند.

* چند درصد از تركيب فصل گذشته سايپا حفظ مي شوند؟
- شيرازه اصلي تيم را حفظ مي كنيم. با چند بازيكن داخلي هم به توافق رسيديم كه جذب آنها تقريبا قطعي است كه اسامي آنها را هفته آينده و پس از معرفي كادر فني اعلام مي كنيم. چند بازيكن خارجي شاغل در ليگ برتر هم مد نظر ما هستند كه با آنها در حال مذاكره هستيم. سعي مي كنيم چند جاي خالي هم نگه داريم تا در پست هايي كه احساس نياز كنيم ، بازيكنان مورد نظر را به خدمت بگيريم.

* تمرينات سايپا از چه زماني آغاز مي شود ؟
- از اواخر خرداد تمرينات سايپا زير نظر مربيان تيم آغاز مي شود تا تيم خودش را براي فصل جديد و ليگ قهرمانان آسيا آماده كند. درصدد هستيم تا قبل از شروع فصل يك اردوي تداركاتي هم در آلمان برگزار كنيم تا تيم با بهترين شرايط وارد مسابقات شود.

* باشگاه سايپا درچه رشته هاي جديدي سرمايه گذاري خواهد كرد؟
- در حال حاضر باشگاه سايپا در رشته هاي فوتبال ، واليبال ، اتومبيلراني و واليبال ساحلي فعال است. ولي با موافقت هيئت مديره و جذب اعتبارات لازم قصد داريم رشته هاي دووميداني ، وزنه برداري ، كشتي و تكواندو را نيز فعال كنيم تا بتوانيم سهمي در شناسايي چهره هاي جوان و شايسته به تيم هاي ملي داشته باشيم .

* اعتبارات فصل جاري باشگاه سايپا چه ميزان است؟
- اعتبارات امسال با حدود 8 ميليارد تومان بسته شده ولي افزايش رشته هاي ورزشي نياز به اعتبارات بيشتري دارد كه اميدوارم با نظرمساعد آقاي بذرباش كه نگاه ويژه اي به توسعه رشته هاي كليدي دارند و حمايت هاي هيئت مديره بتوانيم اعتبارات مورد نياز را براي افزايش رشته هاي ورزشي در اختيار بگيريم .

* چه برنامه هايي براي توسعه باشگاه در نظر داريد ؟
- درصدد هستيم تا يك ورزشگاه 5 هزار نفري را در محل باشگاه سايپا احداث كنيم كه نزديك 7 ميليارد تومان براي احداث زمين چمن مناسب ، ساختمان اداري و امكانات ورزشي نظيرسونا ، استخر ، سالن بدنسازي و ... اختصاص يافته كه تلاش مي كنيم امكانات تمريني مناسبي را براي سايپا فراهم كنيم. توجه به بحث سلامتي كاركنان سايپا هم از ديگر برنامه هاي ماست كه درصد هستيم 30 هزار پرسنل شركت سايپا تحت پوشش امكانات ورزشي قرار دهيم و از اين طريق به افزايش راندمان كار كمك كنيم.

* با قبول مسئوليت مديرعاملي باشگاه سايپا شما هم جزو مديران دو شغله شديد. حضورهمزمان درمسئوليت مديرعاملي باشگاه سايپا و موسسه ورزش و تفريحات سالم منطقه آزاد كيش دشوار نيست؟
- دقيقا به همين خاطرقصد دارم بزودي مسئوليت مديرعاملي موسسه ورزش كيش را تحويل بدهم و احتمالا فرد جديدي براي اين مسئوليت معرفي خواهد شد. بنده نزديك به دو سال و نيم درخدمت ورزش كيش بودم تلاش كردم تا راهي كه آقاي افشارزاده درجهت رشد و توسعه ورزش اين جزيره متحمل شدند را ادامه دهم و اميدوارم توانسته باشم در اين بخش به ورزش كشور كمك كنم.
----------------------------
گفتگو : ناصر تقي پور
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن