تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه های خواندنی از نشست مسوولان و کاندیدها / استاندار وقت خود را به کاندیداها داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حاشیه های خواندنی از نشست مسوولان و کاندیدها / استاندار وقت خود را به کاندیداها داد استان‌ها > البرز - نشست هم اندیشی داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در البرز با حواشی جالبی همراه بود.

خبرآنلاین البرز، نشست هم اندیشی داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و همچنین حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان؛ با حضور رئیس ستاد انتخابات استان، فرماندار شهرستان ها، معاونان استاندار، رئیس هیات نظارت استان، اعضای هیئت اجرایی، دادستان کرج و کاندیدهای مجلس دهم از استان البرز برگزار شد که این نشست با حواشی جالبی همراه بود.
در این نشست مطالبی در خصوص احراز صلاحیت ها، تبیین قانونی انتخابات و تبلیغات، پیش گیری از وقوع تخلفات، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و باید ها و نباید های تبلیغاتی مطرح شد.


* رضاپور و سریزدی خودشان آمدند
از بین کاندیداهای مطرح استان البرز برخی مثل رضا پور و سریزدی شخصا در این نشست حضور داشته و برخی افراد دیگر مثل کولیوند، اکبریان، جلالی و خانم معصومی اصل نبوده و نمایندگان آن‌ها در این نشست شرکت کردند.


* استاندار وقت خود را به کاندیداها داد
سید حمید طهائی استاندار البرز که با تأخیر در سالن شهدای دولت حاضر و در این نشست شرکت کرد با صرف نظر از فرصت 10 دقیقه ای خود برای سخنرانی به ایراد سخنان کوتاهی پرداخت تا وقت خود را به کاندیداهای حاضر در نشست بدهد و در ادامه فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری را در باب اصول و ارزش های اخلاقی که نامزدهای انتخاباتی باید رعایت نمایند مرور کرد.


استاندار البرز با بیان اینکه تفاوت در دیدگاه های نامزدها امری بدیهی محسوب می شود، افزود: اصل مهم و اساسی پایبندی به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این سرفصلی مشترک در آراء کاندیداها تلقی شده که نباید از توجه به آن غافل شد.
وی با اشاره به اینکه انتخابات یک رقابت است، گفت: هیچ تشکلی نباید به فکر نفی دیگری باشد، رقبای انتخاباتی با سعه صدر حقوق یکدیگر را رعایت نمایند به بجای تخریب در ارائه طرح هایی که منطبق با توانایی هایشان است، از رقیب خود پیشی گیرند.
نماینده عالی دولت در استان در پایان اظهار امیدواری نمود که مردم در انتخاب اصلح ترین،بیشتر به برنامه های نامزدها توجه نمایند.
* تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها صدای همه را درآورد
در ادامه این مراسم، انجام تبلیغات زودهنگام و خارج از قانون برخی کاندیداها یکی از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد که در این خصوص محمدتقی ایرانی فرماندار کرج در این خصوص گفت: متأسفانه مواردی در این زمینه تاکنون دیده شده است که اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته و با صراحت اعلام می کنیم با تبلیغات زودتر از موعد کاندیداها برابر با قانون برخورد می کنیم.


* هزینه های فراوان تبلیغات، هزینه امور خیریه شود
در ادامه یکی از داوطلبین انتخابات مجلس دهم از حوزه ساوجبلاغ با انتقاد از انجام هزینه های زیاد برخی کاندیداها برای انجام تبلیغات اظهار داشت: با محاسبه این هزینه ها به طور تقریبی متوجه می شویم که رقم قابل توجهی در استان البرز هزینه انتخابات می شود که بهتر است به جای اینکه من عکس نکره خودم را در خیابان ها نصب کنم این هزینه ها را صرف امور خیریه در مناطق محروم کنیم.


* اگر به مجلس راه پیدا کردید، خودتان قانون را اصلاح کنید
یک کاندیدای دیگر که از حوزه کرج داوطلب شده است، ضمن ارائه پیشنهاد استفاده از رسانه ملی و شبکه استانی برای معرفی و ارائه برنامه های کاندیداها اظهار داشت: انجام این کار می تواند از انجام هزینه های فراوان جلوگیری کند، که در ادامه فرماندار کرج در رد این پیشنهاد به قانون تبلیغات انتخابات استناد کرد و شوخی خطاب به کاندید مورد نظر گفت: اگر خودتان به مجلس راه پیدا کردید این پیشنهاد را در قانون به تصویب برسانید.
اعتراض جوان ترین کاندید
یکی دیگر از کاندیداها که خود را کرمی و به عنوان جوان ترین کاندید معرفی کرد در ادامه خواستار فرصت ویژه برای طرح دیدگاه های کاندید های جوان شد و گفت: استفاده از دیدگاه ها و نظرات جدید می تواند در برگزاری هرچه بهتر انتخابات موثر باشد.
وی در پایان جلسه وقتی فرصت صحبت پیدا نکرد با گلایه به استاندار و فرماندار کرج اظهار داشت: نام جلسه هم اندیشی عنوان شده است و بهتر بود خود داوطلبان نیز دیدگاه های خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این انتخابات مطرح کنند.


جالب توجه بود که وقتی این کاندیدا خود را جوان ترین کاندید معرفی کرد، فرماندار کرج یکی دیگر از کاندیداهای جوان حاضر را خطاب قرار داد که کدام یک از شما جوان ترین کاندید هستید.
در ادامه این نشست با اعتراض برخی از داوطلبین در خصوص لزوم برقراری عدالت و ارائه وقت برابر به همه کاندیداها برای صحبت کردن با تایید فرماندار کرج و موافقت حاضرین از صحبت دیگر افراد و داوطلبان جلوگیری به عمل آمد هرچند سه کاندید قبل نیز بدون هماهنگی با رئیس و دبیر جلسه سخنان خود را مطرح کردند.
گفتنی است، تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز ۲۹ بهمن ماه آغاز می شود؛تا پیش از این زمان کاندیداها مجاز به فعالیت زودهنگام تبلیغاتی در فضای حقیقی و مجازی نیستند و هر گونه تبلیغاتی طبق قانون تخلف محسوب می شود. گفتنی است، تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز ۲۹ بهمن ماه آغاز می شود؛تا پیش از این زمان کاندیداها مجاز به فعالیت زودهنگام تبلیغاتی در فضای حقیقی و مجازی نیستند و هر گونه تبلیغاتی طبق قانون تخلف محسوب می شود.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 26 بهمن 1394 - 18:58:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن