تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820079615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسدی: مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسدی: مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم
مرتضی اسدی با اینکه در بازی با ملوان در پست تخصصی خودش بازی نکرد همانند بازی های قبل عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت.

اسدی در مورد پیروزی 3 بر یک گسترش برابر ملوان به خبرنگار ورزش سه گفت: بچه ها تلاش کردند و همه انگیزه داشتند هفته قبل هم باختی به سیاه جامگان داشتیم که هضم کردنش سخت بود. آن باخت همه بچه ها و کادرفنی را به هم ریخت با صحبت های کادرفنی توانستیم بازی خوبی در دیدار با ملوان ارائه دهیم، فکورانه و صبورانه پیش رفتیم و به هدفی که می خواستیم رسیدیم. روی نقاط ضعف و قوت ملوان کار کردیم و توانستیم راه های نفوذ ملوان را ببندیم. به غیر از آن 3 گل چند گل هم نتوانستیم بزنیم.

او در مورد تغییر پستش در این دیدار ادامه داد: آقای اکرامی مصدوم شد و من به پست دفاع چپ رفتم. نصرتی و اکرامی با علم بر اینکه مصدوم بودند بازی کردند که جای تقدیر دارد. با وجود اینکه تمرین نکرده بودند در پست دفاع چپ بازی کنند اما سابقه بازی در این پست را داشتند و رفته رفته راحت تر کار کردند. ما چه بازی بکنیم چه نکنیم فقط به موفقیت تیم فکر می کنیم و گوشه چشمی هم به بالای جدول داریم.
این بازیکن در مورد انتخاب شدن هم تیمی اش محمد ابراهیمی به عنوان دومین بازیکن ارزشمند لیگ می گوید: محمد ابراهیمی بازیکن توانمندی است و همین الان هم می تواند به تیم ملی دعوت شود و کمک کند البته تمام این ها به نظر سرمربی تیم ملی برمی گردد. من و محمد و یکی، دو نفر از بزرگترهای تیم 6 سال است کنار هم بازی می کنیم و یک سال و نیم است که زیرنظر فراز کمالوند در کنار هم قرار داریم و راجع به ابراهیمی باید بگویم او از دوران اوجش هم بهتر است و با کیفیت بازی می کند. امیدوارم با این روندی که دارد جزو نفرات ثابت تیم ملی قرار بگیرد.

اسدی در پایان در مورد دیدار پیش رو با استقلال افزود: استقلال تیم پرمهره و خوبی است و آنها در تمام این مدت در رتبه اول و دوم جدول قرار داشتند اما این دلیل نمی شود گسترش مقابل استقلال دست و پا بسته باشد، ما عطش برد داریم و با تمام وجود هم تلاش می کنیم تا در این بازی نتیجه بگیریم. بازی رفت را واگذار کردیم و انگیزه بالایی داریم تا در تهران نتیجه لازم را بگیریم تا اینگونه انتقام نیز گرفته باشیم. کسب تساوی یا پیروزی مقابل استقلال و هوادارانش شرایط ما را خوب می کند امیدوارم در ادامه نتایجی در خور شان گسترش بگیریم.


18:22  1394/11/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن