تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوهای راهیان نور موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اردوهای راهیان نور موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود استان‌ها > زنجان - فرمانده انتظامی استان گفت: اردوهای راهیان نور موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین ، سردار "عليرضا صالحي" در جلسه ستاد اردوهاي راهيان نور استان زنجان اظهار داشت: يکي از اقدامات مناسب و تاثيرگذار در مقابله با جنگ نرم دشمنان اردوهاي راهيان نور است. فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينکه کساني که به اين اردوها اعزام مي‌شوند، کمتر دچار ناهنجاري اجتماعي مي‌شوند تصريح کرد: نيروي انتظامي نيز به صورت مشخص نسبت به اعزام کارکنان خود به اين مناطق اقدام مي‌کند. سردار صالحي با تاكيد بر اينكه بر اساس مصوبه شوراي امنيت کشور تامين امنيت اين نيروها بر عهده نيروي انتظامي است گفت : نيازمند همكاري بيشتر رانندگان در اين بخش هستيم . فرمانده انتظامي استان زنجان با تاکيد بر همکاري با رانندگان مجرب بيان کرد: اگر اعزام اين كاروان ها با هماهنگي نيروي انتظامي صورت گيرد اين کاروان‎ها زير پوشش و کنترل امنيتي پليس قرار خواهند گرفت. در ادامه اين جلسه مديرکل ورزش و جوانان استان زنجان نيز گزارشي از اقدامات اين اداره کل در زمينه اعزام اردوهاي راهيان نور ارائه کرد و گفت: در اين راستا ورزش و جوانان برنامه‌هاي خوبي در بحث اعزام ورزشکاران انجام داده ‌است. مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان زنجان نيز با اشاره به درخواست‌هاي لازم در زمينه خريد کتاب موضوعي دفاع مقدس از سوي اداره کل ارشاد استان زنجان بيان کرد: اين امر ضوابط خاصي دارد که حتما بايد رعايت شود.  

کلید واژه ها: استان زنجان - راهیان نور - زنجان -




دوشنبه 26 بهمن 1394 - 17:07:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن