تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818987455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت: توسعه به ثبات و امنیت نیاز دارد/تعامل بیش از پیش دولت با نیروهای مسلح ضروریست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نوبخت: توسعه به ثبات و امنیت نیاز دارد/تعامل بیش از پیش دولت با نیروهای مسلح ضروریست
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبری رئیس جمهوری گفت: پیشبرد اهداف توسعه ایجاب می کند دولت بیش از پیش با نیروهای مسلح تعامل منطقی و درست داشته باشد.
آفتاب : محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در همایش پدافند غیرعامل در دانشگاه عالی دفاع ملی در جمع خبرنگاران افزود: یکی از ماموریت های مهم و اساسی ما تدوین برنامه ها و راهبری توسعه کشور است و توسعه در عرصه های مختلف نیازمند پشتیبانی از جهت نظامی و غیرنظامی و بصورت غیرعامل قابل تعریف است.

به گزارش ایرنا، وی گفت: 27 موضوع اساسی برای توسعه کشور طی سال های 1395 تا 1399 با عنوان برنامه ششم دیده شده که یک اصل مهم و قابل توجه آن نظامی و غیرنظامی از جهت سیاسی است که برای بازدارندگی نیاز داریم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: اکنون اولویت برنامه ششم با پدافند غیرعامل است، به همین جهت در این برنامه اهداف کلانی به تفکیک سال ها، راهبردها و سیاست ها برای مباحث مسلحانه و غیرعامل دیده شده است.

نوبخت تاکید کرد: هر چند برنامه ششم یک برنامه مساله محور است اما جامع نگر است، به همین جهت اجرای این برنامه ایجاب می کند با نیروهای مسلح در هر یک از ابعاد عامل و غیرعامل یک روابط هماهنگ و مناسبی داشته باشیم.

همایش پدافند غیرعامل با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا رئیس سازمان پدافند غیرعامل و جمعی از مسئولان در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.









تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن