تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819192165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشدار مرکزی نوشهر خبر داد وجود 35 هزار خانوار خوش‎نشین در بخش مرکزی نوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بخشدار مرکزی نوشهر خبر داد
وجود 35 هزار خانوار خوش‎نشین در بخش مرکزی نوشهر
بخشدار مرکزی نوشهر از وجود 35 هزار خانوار خوش‎نشین در این بخش خبر داد و گفت: جالب است که تعداد آنها، 13 هزار خانوار بیشتر از جمعیت ثابت است.

خبرگزاری فارس: وجود 35 هزار خانوار خوش‎نشین در بخش مرکزی نوشهر



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مصدق آزادیان بعدازظهر امروز در نخستین جلسه کمیته گردشگری روستایی که با حضور بخشداران و مدیران کل دستگاه‌های عضو کمیته در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون دو جلسه ستاد تسهیلات سفر با حضور فرماندار و دستگاه‎های خدمات‎رسان در نوشهر برگزار شده که مشکلاتی را در آن عنوان کردیم. وی با بیان اینکه نوشهر دارای 45 کیلومتر ساحل است و با معضل جدی زباله نیز مواجه هستیم، افزود: سه دستگاه خودروی جمع‎آوری زباله به بخش مرکزی نوشهر اختصاص داده شد، اما مشکلات دیگری را در دل خود دارد. بخشدار مرکزی نوشهر با اعلام اینکه حدود 80 هزار نفر در قالب 22 هزار خانوار در این بخش زندگی می‎کنند، تصریح کرد: 35 هزار خانوار خوش‎نشین داریم، در حالی که 13 هزار خانوار بیشتر از جمعیت ثابت ما هستند. آزادیان مهم‎ترین مشکل هر ساله در بخش مرکزی نوشهر را تامین آذوقه به‎ویژه بحث نان عنوان و اظهار کرد: باید سهمیه آرد بیشتری به این منطقه تعلق بگیرد، در بحث آب آشامیدنی نیز با کمبود مواجه هستیم، زیرا در برخی موارد و در شرایطی که حتی تامین آب برای 500 خانوار سخت می‎شود، باید خدمات‎دهی به هزاران خانوار انجام گیرد تا رضایت‎مندی حاصل شود. وی ادامه داد: برای جمع‎آوری زباله هیچ منبع درآمدی تعریف نشده است و هیچ مسئولی پاسخ درستی در این زمینه ندارد. بخشدار مرکزی نوشهر در پایان گفت: مشکلات عنوان شده، موارد تازه‎ای نیست و هر ساله با آنها مواجه‎ایم و هر ساله نیز امید به سال آینده داریم!

94/11/26 - 14:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن