تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819887585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشاورز: تا فینال نمی‌توانم برای تیم ملی بازی کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کشاورز: تا فینال نمی‌توانم برای تیم ملی بازی کنم
کاپیتان تیم ملی با بیان اینکه مصدوم است تاکید کرد که تا بازی فینال نمی تواند به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز در مورد صعود تیم ملی فوتسال کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ملی خیلی خوب است و بچه‌ها سرحال هستند. انگیزه بالایی هم در تیم وجود دارد که همه اینها باعث شد از مرحله گروهی با اقتدار صعود کنیم.
وی ادامه داد: اوج کار ما دیدار مقابل عراق بود که با ارائه یک نمایش فوق‌العاده ۱۳ گل به این تیم زدیم و آماده دیدارهای بعدی تیم ملی هستیم.
کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش هم گفت: امروز MRI  گرفتم و پزشکان کفتند که درمان آسیب دیدگی من ۲ هفته طول می‌کشد. البته مصدومیت آنچنان جدی نیست اما طول درمان آن زیاد است.
کشاورز افزود: پزشکان در تلاش هستند که من را تا بازی نهایی آماده کنند که اگر به امید خدا فینالیست شدیم بتوانم در این بازی به میدان بروم.
وی در پایان عنوان کرد: از همه مردم خوب کشورم می خواهم برای موفقیت تیم ملی در ازبکستان و کسب مقام قهرمانی ما را دعا کنند.

13:48  1394/11/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن